مرجع خبری پرسپولیس : اين روزها حسين عبدى مربى تازه وارد پرسپوليسى ها را روى نيمكت اين تيم مى بينيم. عبدى با دقت زيادى نحوه بازى پرسپوليس را زيرنظر دارد و دائم در حال يادداشت كردن نكاتى فنى از بازى تيمش است.  با عبدى دقايقى كوتاه در مورد بازى پرسپوليس و مس و ديدار بعدى اين تيم مقابل استقلال اهواز صحبت كرديم:
خيلى ها فكر نمى كردند پرسپوليس بتواند در اولين هفته ليگ عملكرد خوبى داشته باشد اما ظاهراً اين تفكرات خيلى زود عوض شد. خود شما فكر مى كرديد پرسپوليس بتواند به اين شرايط برسد ؟!
ما از روز اول كه كار را آغاز كرديم با برنامه ريزى كامل پا به ميدان گذاشتيم و به چيزى كمتر از موفقيت فكر نمى كرديم. ما به كارمان مطمئن هستيم و فقط بايد آن را درست انجام دهيم.البته من هنوز عملكرد تيم را در حد ايده آل نمى دانم اما فكر مى كنم مى توانيم به آينده اين تيم اميدوار باشيم.

ارزيابى تان در مورد بازى مقابل مس چيست؟
همان طور كه ديديد ما بازى را بهتر از حريف آغاز كرديم. البته مى توانستيم بهتر از حريف هم آن را به پايان برسانيم اما متأسفانه نتوانستيم از گل هاى به دست آورده به درستى مراقبت كنيم و ما روى اتفاقات و اشتباهاتى كه مرتكب شديم بازى برده را با تساوى عوض كرديم. فكر مى كنم مس آنقدر خوش شانس بود كه در اين بازى يك امتياز خانگى را بدست آورد.

پرسپوليس فصل قبل و در دقايق ۶۰ ۷۰، بازيهايش از نظر بدنى دچار افت مى شد و نمى توانست بازى معمولى خودش را نيز انجام دهد و در بازى مقابل مس هم شاهد تكرار اين ماجرا بوديم.
قبول دارم كه در دقايق آخر بازى، تيم نتوانست بازى اش را انجام دهد و مس هم به خاطر فشارى كه آورد توانست گل سوم خود را به ثمر برساند اما بايد چند مورد را مد نظر داشته باشيد. اول اينكه تيم در ارتفاع كرمان بازى مى كرد كه خيلى بالاتر از سطح درياست خب طبيعى است كه پرسپوليس آن شرايط عادى كه در تهران دارد را در كرمان نداشته باشد. دوم اينكه ما ۲۴ روز بود كه كارمان را شروع كرده بوديم. معمولاً براى آماده سازى يك تيم بين ۷ تا ۸ هفته وقت لازم است اما ما اين كار را در ۴ هفته انجام داديم. با توجه به نحوه بازى تيم و تاكتيك پذيرى بازيكنان اميدوار شديم تا در بازى هاى آينده شرايط بهتر از قبل شود.

.
اين نتيجه بازى مقابل مس در حالى رقم خورد كه بسيارى از بازيكنان اصلى تان را به همراه نداشتيد!
اجازه بدهيد يك مسأله را روشن كنيم ، ما بازيكن اصلى و غيراصلى نداريم. همه نفرات جزو نفرات تيم هستند و جزو نفرات اصلى هم هستند. در هر بازى بر اساس نياز فنى تيم و بر اساس تفكرات سر مربى از وجود آنها استفاده خواهيم كرد.
در نحوه بازى تيم يك ناهماهنگى خاصى مشاهده مى شد. براى رفع اين نا هماهنگى چه برنامه اى داريد؟
يك چيزى براى ما مشخص نشد! اينكه تيم خوب كار كرده يا نا هماهنگ بوده است!
پرسپوليس در ارائه يك بازى تماشاگرپسند واقعاً خوب عمل كرد اما در زدن ضربات آخر و به ثمر رساندن توپ ها ناهماهنگ نشان مى داد.
به هر حال در اوايل فصل اين اتفاق طبيعى است. من مى گويم ما حق داريم تا حدودى دچار اشتباه فردى شويم اما حق نداريم اشتباهات تاكتيكى انجام بدهيم . اشتباه فردى گاهى به وجود مى آيد كه جبران پذير است اما اگر اشتباه تاكتيكى پيش بيايد تيم ضرر مى كند و همه دچار مشكل مى شويم، فكر مى كنم با گذشت زمان اين وضعيت بهتر خواهد شد.
از حريف بعدى،استقلال اهواز شناختى داريد؟
يك فيلم از بازى اين تيم ديده ايم و مورد آناليز قرار داده ايم. بنابراين گذاشتيم كه استقلال اهواز در خارج از خانه هم مثل بازى خانگى اش حريفانش را تحت فشار بگذارد،كارى كه مقابل ابومسلم انجام داد. سعى و تلاش خودمان را خواهيم كرد تا در تهران از نقاط ضعف اين تيم استفاده كرده و اين تيم را ببريم.
در ورزشگاه خالى ،كار سخت نيست؟
پرسپوليس هميشه متعلق به مردم است و مردم هميشه يكى از ابزار هاى موفقيت براى تيم هاى بزرگ محسوب مى شوند مى دانم كه كار كردن در غياب هوادارانمان واقعاً سخت است اما دليلى نمى بينم كه برنامه هاى تاكتيكى را درست انجام ندهيم. ما براى برد به زمين مى رويم و مى خواهيم هوادارنمان را در خانه هايشان خوشحال كنيم
براى اين بازى تغيير سيستم خواهيد داشت؟
اجازه بدهيد در اين مورد حرفى نزنم، اين جزو مسائل فنى است كه كادر فنى روى آن برنامه ريزى خواهند كرد.
چرا حوار محمد نمى آيد؟
حوار بازيكن ماست اما نمى دانم چرا نيامده است ما هم منتظريم تا محمد زودتر به تيم اضافه شود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)