مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدى پرسپوليس را همچنان مدعى قهرمانى در ليگ نهم حرفه اى مى داند. او معتقد است كه هنوز ۱۷ بازى تا پايان فصل باقيمانده است و اختلاف ۸ امتيازى با صدر جدول با اين تعداد بازى قابل جبران است. گفت وگو با وى را بخوانيد:

• اوضاع پرسپوليس چطور است؟
– شرايط خوب است و بچه ها تمرين مى كنند و براى بازى كردن با مس كرمان آماده مى شوند.

• بازى با مس كرمان را چطور پيش بينى مى كنيد؟
– مس فراز و نشيب هاى زيادى داشته و با اين تغييرات اخير، غيرقابل پيش بينى است. درست است كه آنها به ابومسلم باخته اند اما دو بازيكن خارجى خوبشان در آن بازى نبودند. مس اخيراً خوب نتيجه نگرفته و دارند به اين شرايط عادت مى كنند. اميدواريم بچه هاى ما از اين واقعيت استفاده كنند.

• بركنارى مظلومى چه تأثيرى روى اين تيم دارد؟

 

– بركنارى مربيان هم مى تواند خوب و هم بد باشد. مظلومى مربى خوب و بزرگى است. هر مربى ممكن است يك سال در جايى موفق و يك سال ناموفق باشد كه بستگى به شرايط دارد. اين اولين بازى مس كرمان بدون مظلومى است كه فكر مى كنم از اين موقعيت  به خوبى استفاده كنيم.

• وسلى از پرسپوليس كنار گذاشته شد. نظر شما در اين رابطه چيست؟
– باشگاه اين تصميم را گرفت. قرار بود وسلى بعد از ۴ روز به تمرينات برگردد اما نيامد و كنار گذاشته شد. هوارمحمد آمده كه با او هم صحبت و برخورد مى شود.

• از نظر فنى وسلى را قبول داشتيد؟
– وسلى بازيكن خوبى بود و مى توانست به تيم كمك كند اما شرايط ما ويژه است و اگر بازيكنان هر طورى كه مى خواهند رفتار كنند نظم تيم به هم مى خورد. بازيكنان بايد قوانين باشگاه را رعايت كنند.

• چرا خط حمله پرسپوليس كم گل مى زند؟
– اين مشكلى است كه براى تيم هاى ديگر هم وجود دارد. انتظارى كه از پرسپوليس است اين است كه راحت تر و بهتر گل بزنيم اما نمى شود. ما فقط در بازى با مقاومت ۴ تا گل زديم. مشكل گلزنى در تيم هاى ليگ نشان مى دهد كه در ليگ نمى شود به راحتى و بيش از ۲ گل زد. اين مسأله حساسيت و فشردگى بازى ها را نشان مى دهد. انگيزه تيم هاى ديگر مقابل استقلال و پرسپوليس هم مشكل ديگرى است.

• چرا به آرفى بازى نمى رسد؟
– اين سؤال را از آقاى كرانچار بپرسيد چون تركيب و برنامه ريزى تاكتيكى تيم با ايشان است.

• هر وقت در مورد مسائل فنى سؤال مى كنيم مى گوييد از كرانچار بپرسيد. حدود اختيارات شما در پرسپوليس چقدر است؟
– من به عنوان كمك مربى مى توانم به ايده هاى ايشان كمك كنم و در طراحى تمرينات كمك سرمربى باشم. حدود اختيارات ما كمك است تا جايى كه تبديل به دخالت نشود. من كارى را مى كنم كه ايشان مى خواهند نه كارى كه خودم مى خواهم چون مسئوليت فنى تيم با ايشان است. سرمربى بايد قدرت مطلق تيم از نظر فنى باشد. ايشان مى تواند از ما كمك هم بگيرند. اگر كرانچار كمك بخواهد ما به ايشان كمك مى كنيم و ايده مى دهيم.

• در حال حاضر پرسپوليس را مدعى قهرمانى در ليگ نهم مى دانيد؟
– بله، به نظر من هيچى از دست رفته نيست. اگر سپاهان را برده بوديم به صدر جدول رسيده بوديم. با اين ۱۷ بازى كه مانده مى شود سريع به صدر جدول رسيد. بى تجربگى مى خواهد كه قهرمانى را از دست رفته بدانيم. با اين بازى هايى كه باقى مانده مى شود ۸ امتياز را جبران كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)