پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت:انصاری فرد در هر صحنه‌ ای مي‌خواست با بازيكنان پرسپوليس درگير شود و اينطور جلوي دوربين و هواداران تراكتور القا كند كه دينش را به تراكتور ادا می کند.

سید جلال حسینی  درباره شکسته نشدن طلسم نتایج پرسپولیس در خارج از خانه و شکست این تیم مقابل تراکتورسازی عنوان کرد:ما تيم دست و پا بسته‌ ای مقابل تراكتورسازي نبودیم. اگر عدالت فوتبال رعايت مي‌شد مي‌توانستيم در همان دقايق پاياني نيمه اول كار آنها را يكسره كنيم. توپ‌هايمان گل نشد و به نظر كمي بي‌مسووليت با موقعيت‌ها برخورد مي‌كنيم.ما كل نيمه دوم و تا حدودي در نيمه اول سوار بر بازي بوديم و مالكيت توپ را به دست داشتيم.اميدوارم مربي تراكتور آناليز كند، ببيند آيا فوتبال بازي كردند آقايان يا خير. با این وجود به آینده امیدوارم و  اطمینان دارم خيلي زود نتايج مان را جبران مي‌كنيم و دوباره بلند مي‌شويم و به صدر برمی گردیم.

مدافع پرسپولیس درباره جو ورزشگاه یادگار و حواشی آن گفت:خیلی جالب است که پيام صادقيان که اصلا در ليست ما نبود از فحاشي‌ها جان سالم به در نبرد. دهنوي و حاتمي در تراكتور بازي كردند و نايب‌قهرماني لیگ برتر را كسب كردند اما باز مورد لطف‌ تماشاگران تراکتور قرار گرفتند. آقاي حسن‌زاده كه قلم دست شان گرفته‌اند تا سريع تيم‌ها را محروم كنند چرا به اين مساله ورود نمي‌كنند؟ مگر ما بازيكنان، خانواده‌مان را از سر راه آورده‌ايم؟

وی درباره درگیری اش با مرتضی اسدی، در پایان بازی و سیلی که گفته می شود کاپیتان تراکتور به او زده است عنوان کرد:من بعد از اينكه سوت زده شد از عصبانيت به توپ ضربه زدم كه كاپيتان‌شان آمد و حرف زشتي زد.البته سوال من این است که  اسدي می تواند  به من سيلي بزند؟اگر برخی آن ضربه اسدی را سيلي مي‌دانند، ضربه من را بايد ناك اوت اعلام كنند. به هر حال اسدی كاپيتان تراكتورسازي است و در آن صحنه كمي خودشيريني كرد.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود به کریم انصاری فرد در جریان بازی فحاشی کرده است گفت:نمي‌دانم چرا در اين بازي رفتار او اينقدر تغيير كرده بود.انصاری فرد در هر صحنه‌ ای مي‌خواست با بازيكنان پرسپوليس درگير شود و اينطور جلوي دوربين و هواداران تراكتور القا كند كه دينش را به تراكتور ادا می کند.

حسینی درباره قرعه کشی جام جهانی که روز جمعه برگزار خواهد شد گفت:قرعه‌كشي برايم اهميت ندارد.من اميدوارم مسوولان تيم ملي و فدراسيون كاري كنند كه در جام جهاني زنگ تفريح نباشيم. بايد تدارك مناسبي داشته باشيم و با تمام توان و تمركز وارد جام جهاني شويم. جام جهاني فقط فوتبال نيست. در آنجا ما نماينده ميليون‌ها ايراني هستيم كه مي‌خواهيم فرهنگ و ورزش مان را به جهان نشان دهيم. پس بايد تدارك مناسبي ديده شود. هم از جهت اردوي تداركاتي و هم بازي‌هاي دوستانه تا با هماهنگي و تجربه بيشتري وارد اين ميدان شويم. اميدوارم قرعه هم به كام ايران شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)