پرسپولیس نیوز: مدافع تیم پرسپولیس گفت:پیراهن پرسپولیس بزرگ است و بازیکنان جدید باید بدانند برای کمک به تیم آمده اند و خیلی باید زحمت بکشند تا باری را از روی دوش بقیه بردارند.

سید جلال حسینی درباره دو برد تیم ملی مقابل تایلند و لبنان در مقدماتی جام ملت های آسیا عنوان کرد:ما دو پیروزی خوب را کسب کردیم.در کنار اینکه توانستیم به جام ملت ها صعود کنیم،دو مسابقه تدارکاتی را هم برگزار کردیم تا خودمان را ارزیابی کنیم.امیدوارم تا زمان برگزاری جام جهانی بازی های دوستانه زیادی را برگزار کنیم.

وی که در این دو مسابقه در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان رفت درباره اینکه در خط دفاعی با پژمان منتظری راحت تر است یا امیر حسین صادقی گفت:واقعا برایم تفاوتی نمی کند در کنار کدام یک از این بازیکنان بازی کنم.ما چند سال است در کنار هم بازی می کنیم و با شرایط و ویژگی های یکدیگر آشنا هستیم.

مدافع تیم ملی درباره انفجار در روز بازی ایران مقابل لبنان در بیروت و جو اردو پیش از برگزاری مسابقه اظهار داشت:من به شخصه صدای انفجار را نشنیدم.البته در اخبار تلویزیون مرتبا تصاویر این اتفاق پخش می شد و بچه ها می گفتند این اتفاق در نزدیکی هتل تیم ملی رخ داده است.

وی ادامه داد:وقتی این خبر در ایران پخش شد،خانواده هایمان هم نگران این بودند که چه اتفاقی افتاده است و مرتبا تماس می گرفتند.به هر حال این هم تجربه ای بود.

مدافع پرسپولیس درباره اظهارات خود مبنی بر رقم دریافتی اش از باشگاه و پاسخ مدیر روابط عمومی پرسپولیس در این باره گفت:من با سردار در این باره صحبت خواهم کرد.مشکلی نیست و از روز شنبه در تمرین پرسپولیس خواهم بود.

وی درباره وضعیت سرخپوشان افزود:ما نیاز به این داشتیم برای دور برگشت تقویت شویم.در این چند روز هم چند بازیکن به جمع ما اضافه شدند.آنها باید بدانند به کجا می آیند و پیراهن چه تیمی را می پوشند.پیراهن پرسپولیس بزرگ است و بازیکنان جدید باید بدانند برای کمک به تیم آمده اند و خیلی باید زحمت بکشند تا باری را از روی دوش بقیه بردارند.

حسینی تاکید کرد:نیم فصل دوم خیلی از دور رفت سخت تر است.به قول فوتبالی ها در دور برگشت،دروازه ها کوچک می شوند و گل زدن سخت می شود.هر بازی تا پایان فصل یک فینال است و ما باید حضور بازیکنان جدید را در تیم حس کنیم.

وی درباره بازی با تراکتورسازی در تبریز خاطرنشان کرد:یکی از سنگین ترین بازی های ما در کل لیگ بازی با تراکتورسازی در تبریز است.برای این مسابقه باید خیلی تلاش کنیم تا با دست پر از میدان بیرون بیاییم.

حسینی درباره حواشی به وجود آمده میان علی دایی و علیرضا حقیقی گفت:این بحث ها در فوتبال پیش می آید اما اطمینان دارم چیز خاصی نیست و برطرف می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)