پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت: اگر با من مشکل دارند چرا به خانواده ام توهین می کنند؟

سید جلال حسینی درباره پیروزی مقابل داماش، شعارهای هواداران، دیدار با سپاهان در فینال حذفی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:
*بازی با داماش چطور بود؟
– بازی بسیار خوب و سنگینی بود. داماش تیم بسیار خوبی است و در این دیدار هم ما را چند بار تحت فشار قرار داد. مساله ای که خیلی اذیتمان کرد چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی رشت بود. ما در این زمین اصلا عادت نداشتیم فوتبال بازی کنیم و خداراشکر با زحمت بچه ها توانستیم به دور بعدی برسیم و هواداران را خوشحال کنیم.
* در جریان بازی موقعیت آنچنانی بدست نیاوردید. چرا؟
– گفتم که بازی در چمن مصنوعی واقعا از کیفیت فوتبال ما کاسته بود و فشار زیادی را تحمل کردیم. خداراشکر که به هر حال بازی را بردیم.
* به نظر می رسد با توجه به مسائل حاشیه ای که داماشی ها قبل از بازی به راه انداختند جواب محکمی به آنها در زمین بازی دادید؟
– ما بازیکنان کاری به مسائل مدیریتی نداریم. دو مدیرعامل باشگاه علیه هم مصاحبه هایی را انجام دادند و این مسائل ربطی به ما بازیکنان ندارد. ما کار خودمان را انجام می دهیم و خوشحالم که برنده از زمین خارج شدیم.
* در طول بازی هواداران داماش شعارهای زیادی را علیه تو سر دادند اما واکنشی نشان ندادی؟
– آقای مظفری زاده از من خواست که واکنشی نشان ندهم. او گفت همه حرف ها و توهین ها را شنیده و گزارش می کند. من هم عکس العملی نشان ندادم و منتظر گزارش مظفری زاده هستم.
* رویانیان هم نسبت به این شعارها واکنش نشان داده است!
– از او ممنونم. واقعا نمی دانم مشکل چیست که جو ورزشگاه ها را اینگونه مسموم می کنند. من انزلی چی هستم، درست اما اگر با من مشکل دارند چرا به خانواده ام توهین می کنند. این مسائل آدم را اذیت می کند.
* شادي بعد از گل شدن پنالتي ات معناي خاصي داشت؟
– نه، من فقط حلقه ام را بوسيدم و بدينوسيله مي خواستم گلم را به همسرم تقديم كنم.
* به نظرت پرسپوليس در فينال مي تواند سپاهان را هم از پيش رو بردارد؟
– سوال بسيار خوبي پرسيديد. من چند سال در سپاهان حضور داشتم و بازي كردن مقابل اين تيم قدرتمند براي هر تيم و بازيكني سخت است. بي ترديد در فينال كار بسيار سختي داريم و رويانيان بايد مقدمات حضور در اين بازي را فراهم كند. ما بازيكنان خوبي داريم و از لحاظ تيمي مقتدر هستيم اما اين بازي شرايط خاص خودش را دارد كه فقط رويانيان مي تواند از حواشي اش بكاهد و در زمين بتوانيم سپاهان را از پيش رو برداريم.
* 3 بازي آينده در ليگ چقدر برايتان اهميت دارد؟
– شك نكنيد ما در اين 3 بازي با قدرت حاضر مي شويم. تيم ما در نيم فصل دوم بدشانس بوده و اگر دقت مي كرديم از ليگ سهميه آسيايي مي گرفتيم. بايد تمركز كنيم و براي 3 بازي آينده ليگ برنامه ريزي مناسبي داشته باشيم تا بتوانيم مقتدرانه حريفان را شكست دهيم.
* سال آينده  در پرسپوليس مي ماني؟
– هنوز تصميمي در اين باره نگرفته ام. اجازه بدهيد اين چند بازي هم بگذرد و پس از آن با همفكري برادر بزرگترم بهترين تصميم را اتخاذ مي كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)