پرسپولیس نیوز :مسئول کمیته بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: لیست بازیکنان، کادر فنی و برخی مدیران را برای سفر به عربستان به فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌ایم.

امیرعلی حسینی، در خصوص ارسال لیست اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل النصر عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: لیستی شامل اعضای کادر فنی، بازیکنان و برخی مدیران باشگاه که قرار است در سفر عربستان راهی ریاض شوند را به فدراسیون فوتبال و در روز پنج‌شنبه ارسال کردیم و ‌آنها هم باید این لیست را به فدراسیون عربستان بفرستد و سپس فدراسیون فوتبال عربستان پاسخ این لیست را به فدراسیون خودمان خواهد داد و بعد از آن پاسخ آن به باشگاه پرسپولیس منعکس خواهد شد اما سعی ما این است که ویزای سفارتی بگیریم اما اگر نتوانیم چنین کاری انجام دهیم مجبور می‌شویم ویزای فرودگاهی بگیریم.

 

وی افزود: طبق برنامه قرار است با پرواز چارتر و دو روز زودتر از زمان بازی راهی عربستان شویم و در روز اول زمین تمرین به ما خواهند داد تا بتوانیم یک جلسه تمرین انجام دهیم اما این مسئله منوط به زمان سفر ما به عربستان است و باید بگوییم که ساعت پرواز ما به سمت ریاض چه ساعتی خواهد بود. بعد از آن طبق قوانین AFC روز قبل از مسابقه در زمین اصلی تمرین خواهیم کرد و در همان ساعتی که بازی داریم از باشگاه النصر زمین تمرین خواهیم گرفت و طبق قانون 15 دقیقه ابتدایی تمرین را برای خبرنگاران و گزارشگران آزاد خواهیم گذاشت.

 

مسئول کمیته بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص برنامه زیارتی پرسپولیسی‌ها در این سفر خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان بعد از بازی از ریاض به جده خواهیم رفت و بعد از جده به سمت مکه می‌رویم تا بازیکنان و کادر فنی بتوانند به زیارت خانه خدا بپردازند اما به دلیل دوری مسیر تا شهر مدینه بعید است که کاروان پرسپولیس راهی این شهر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)