پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس،گفت:بزرگترین مشکل این تیم درحال حاضر تعطیلات لیگ و مصدومان زیاد برای دیدار فینال جام حذفی است .

مجتبی حسینی در خصوص بازگشت هادی نوروزی که از سوی گل محمدی اخراج شده بود به تمرینات پرسپولیس،گفت:از روز گذشته نوروزی به تمرینات تیم بازگشته و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد:خوشبختانه تیم ما در وضعیت خوبی قرار دارد و تنها تعطیلات لیگ و مصدومان زیاد در این مدت ما را اذیت کرده است که امیدوارم هرچه سریعتر مصدومان به تیم بازگردند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا بازیکنان مصدوم به دیدار مقابل سپاهان خواهند رسید،گفت:به غیر از پولادی سایر بازیکنان به احتمال فراوان به این دیدار خواهند رسید اما آنها از شرایط مسابقه به دور بوده اند و نمی توانند با آمادگی کامل در کنار تیم باشند اما در مجموع حضور آنها به سود پرسپولیس است.

وی در خصوص اینکه آیا نرسیدن پولادی به دیدار فینال جام حذفی قطعی است، تصریح کرد: با توجه به شرایط این بازیکن فکر نمی کنم او به این دیدار برسد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پرسپولیس برای دیدار با ملوان هم انگیزه دارد، اظهار داشت: تیم ما برای دیدار با ملوان انگیزه کافی را خواهد داشت. این بازی به ما به ویژه مصدومان تیم کمک خواهد کرد تا با آمادگی بیشتری به مصاف سپاهان برویم.

حسینی در رابطه با اینکه به غیر از پولادی کدام یک از مصدومان به دیدار با ملوان نخواهد رسید،گفت: میثم نقی زاده نیز به احتمال فراوان در دیدار با ملوان غایب خواهد بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه شانس کدام تیم برای قهرمانی جام حذفی بیشتر است، اظهار داشت:مطرح کردن این مسایل صحیح نیست زیرا فوتبال غیر قابل پیش بینی است و این مساله به خوبی در لیگ قهرمانان اروپا نیز مشاهده شد.

وی تاکید کرد:شانس هر دو تیم مساوی است و نمی توان از حالا پیش بینی کرد کدام تیم قهرمان است. به طور حتم هر تیمی که از فرصت های خود بهتر استفاده کند قهرمان جام حذفی خواهد بود.

حسینی در خصوص اینکه گفته می شود او تمرینات بسیار متفاوتی را برای پرسپولیس طراحی می کند و این باعث شادابی تمرینات شده است، گفت: به عنوان دستیار گل محمدی وظیفه دارم تیم را خوب تمرین دهم و من حتی از زمان بازیگری خود هم همیشه علاقه به تمرینات جدید داشتم.

وی ادامه داد: برای اینکه با تمرینات جدید آشنا شوم خیلی تلاش کردم و زمانی که به کشور های مختلفی سفر می کردم تحقیقات زیادی برروی تمرینات تیم ها انجام دادم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس،گفت:هیچ وقت فوتبال را به خاطر پول دوست نداشته ام و من با این رشته ورزشی زندگی می کنم و اگر نباشد افسرده خواهم شد.

حسینی در خصوص اینکه کادرفنی یحیی گل محمدی تشکیل شده از مربیان جوان و باشخصیت فوتبال کشورمان، اظهار داشت: واقعا باید قدر چنین کادری را دانست و افراد بسیار خوبی در کادرفنی پرسپولیس حضور دارند و آنها جزو باشخصیت های فوتبال ما هستند که به خوبی فوتبال را می شناسند.

وی با اشاره به مشکلات امروز مربیان در فوتبال ایران، تاکید کرد: مشکل امروز فوتبال ما در بحث مربیگری این است که پشت سر هم زیاد حرف می زنیم و به جای این کار باید به فکر کمک به همکاران خود باشیم.خوشبتانه در پرسپولیس همه به فکر کمک هستند و تمام کادر برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

وی با اشاره فضای غلطی که در فوتبال ایران به وجود آمده، تاکید کرد:در فضای مربیگری فوتبال ایران حسادت زیاد است و این برای ما مضر خواهد بود.

حسینی خاطرنشان کرد: فکر می کنم مدیران ما باید قدر مربیان جوان، متخصص و باشخصیت را بدانند و باید به این افراد در فوتبال ایران بیشتر فرصت داد. به طور مثال اگر گل محمدی در این فوتبال نباشد تنها فوتبال ایران ضرر خواهد کرد زیرا این افراد هستند که می توانند فوتبال ما را بسازند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا گل محمدی توانسته توانایی خود را در نیم فصل دوم نشان دهد،گفت:به عنوان یک کارشناس می خواهم پاسخ این سئوال را دهم. فکر می کنم گل محمدی به بهترین شکل توانست پرسپولیس را متحول کند و او در کار خود موفق بوده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص خداحافظی مهدی مهدوی کیا در دیدار فینال جام حذفی،اظهار داشت:باید به چنین نفراتی در فوتبال کشورمان خیلی بها دهیم و قدر آنها را بدانیم. فکر می کنم باید در کنار باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال هم به فکر برگزاری مراسمی برای خداحافظی مهدوی کیا باشد زیرا این افراد برای فوتبال ما زحمات بسیار فراوانی کشیده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)