پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با فیرات کار کرده‌ام و بهتر از هر کسی او را می‌شناسم، او مربی بددهانی است.

سید جلال حسینی در خصوص بازی مقابل سایپا اظهار داشت: متأسفانه ما در بازی با سایپا از فرصت‌هایمان خوب استفاده نکردیم و روی یک غافلگیری دروازه ما باز شد.

وی افزود: معتقدم باید قدر فرصت‌هایمان را در بازی‌های خارج از خانه بهتر بدانیم و اینطور غافلگیر نشویم این باخت اصلاً برای ما خوب نبود اما باید خیلی زود برگردیم و جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البته ما می‌دانستیم مقابل تیم خوب سایپا بازی داریم و قطعاً تیم‌ها مقابل ما انگیزه دو چندانی دارند به همین دلیل و با توجه به شناخت تیم‌ها از پرسپولیس در ادامه راه قطعاً کمی کار برای ما سخت‌تر خواهد شد.

مدافع پرسپولیس درباره درگیری لفظی‌اش با فیرات نیز گفت: من خودم با فیرات کار کرده‌ام و همه هم اخلاق من را می‌دانند او در کنار زمین بددهانی می‌کرد در شرایطی که حق این کار را ندارد، من هم ترکی بلد نیستم اما او هم مطمئن باشید چون در ایران بوده فارسی را خوب بلد است.

وی افزود: در دقایقی از بازی او بیش از اندازه به بازیکنان ما و حتی داور اعتراض می‌کرد که من به او گفتم بهتر است زیاد صحبت نکنی و کار به کار خود داشته باشی، شخصیت فیرات را خیلی خوب می‌شناسم و او اگر حرفی به بچه‌های ما زده به خودش برمی‌گردد.

وی افزود: من به دنبال توجیه و این حرف‌ها نیستم اما مربی حق ندارد هرچه از دهانش درمی‌آید کنار زمین بگوید چون حیطه وظیفه او مشخص است. من مگر تا الان به مربی اعتراض کرده بودم؟ اما ایشان بیش از اندازه با آن زرنگی خودش حتی به بازیکنان ما حرف می‌زد که من به او تذکر دادم مراقبت حرف‌ زدن‌هایش باشد.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: باخت بدی بود اما ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعدی جبران کنیم، فاصله تیم‌ها و رقابت خیلی سخت شده ولی اگر این بازی را می‌بردیم خیلی شرایط‌مان خوب و بهتر بود ولی نشد اما نباید همه چیز را از این به بعد بی‌تفاوت بگیریم و باید بهتر و قوی‌تر بازی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)