پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم پرسپولیس چه کار کرده که هیچکس نمی‌خواهد به این تیم کمک کند.

سید جلال حسینی  ابتدا در خصوص برخی صحبت‌ها مبنی بر سیاسی بودن دربی 78 و تساوی از قصد دو تیم گفت: نه اصلا این حرف‌ها مطرح نیست و در روزی که یک‌طرفه به سمت دروازه استقلال حمله می‌کردیم آنها برای مساوی فقط دعا می‌کردند. به هر دری که می‌زدیم بسته بود چون دفاع سرسخت را در دستور کار خود قرار داده بودند و فقط برای نباختن آمده بودند.

حسینی در پاسخ به سؤالی که واقعاً‌ با آندو مشکلی نداشتی،‌ گفت: آندو اعتراض می‌کرد و من هم اعتراض می‌کردم. موضوع خاصی نبود. مثل خودشان رفتار می‌کردم اما به نظرم باید آن بازی را فراموش کنیم.

وی ادامه داد: ما کار خیلی سختی برای قهرمانی داریم و باید هر چهار روز یک بار بازی کنیم، مطمئن باشید تمرکزمان باید نسبت به قبل چند برابر باشد و با تلاش و کوشش بیشتر برای آینده تلاش کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

مدافع قرمزپوشان درباره حرکت مهرداد اولادی نیز خاطرنشان کرد: خدا رحم کرد آن ضربه سر من برخورد نکرد البته نکته جالب این بود که داور اصلاً صحنه را ندید که کارت زرد بدهد، خیلی راحت از همه چیز گذشت. ما تا برخورد می‌کردیم به ما تذکر جدی و یا کارت می‌داد اما آنها اعتراض،‌ برخورد و خطا می‌کردند خیلی راحت از کنارش می‌گذشت.

مدافع پرسپولیس درباره اعتصاب بازیکنان قبل از دربی نیز خاطرنشان کرد: بالاخره ما مشکلاتی داریم، نمی‌دانم آیا برطرف می‌شود یا خیر. همه بچه‌ها با هم صحبت کردیم و یک جلسه تمرین نکردیم. یکسری مشکلات ما واقعا باید حل شود بعضی از بازیکنان 10 الی 15 درصد بیشتر پول خود را نگرفته‌اند و به نظرم شرایطی خاص بر ما حکمفرماست.

وی افزود: بعضی بچه‌ها تمرکز کافی ندارند و امیدوارم هرچه سریع‌تر مشکلات ما برطرف شود. من نمی‌دانم پرسپولیس چه کار کرده که هیچکس نمی‌خواهد به این تیم کمک کند. به تیم‌های دیگر خیلی راحت کمک می‌کنند اما به پرسپولیسی که این همه هوادار دارد و به عشق این تیم هواداران به ورزشگاه می‌آیند شما ببینید اصلاً نگاه نمی‌کنند و همیشه با ما نامهربان هستند و مورد بی‌مهری قرار می‌گیریم. من دلیلش را نمی‌دانم و واقعاً برای من جای سؤال است. ما چیز زیادی نمی‌خواهیم فقط می‌گوییم همانطور که تیم‌های دیگر را می‌بینید ما را هم با این همه هوادار ببینید. دلیل اتفاق قبل از دربی همین بوده و نه چیز دیگر اما خدا را شکر بچه‌ها با غیرت و جسارت در دربی جنگیدند اما وقتی حریف دنبال دفاع لایه‌ای باشد، کاری نمی‌شود کرد. به همین دلیل به در بسته خوردیم.

حسینی در پایان درباره بازی مقابل گسترش فولاد تبریز نیز گفت: هر هفت بازی آینده برای ما بسیار سخت و حساس است و هرگز نباید ساده از بازی‌ها بگذریم، از طرف دیگر در جام حذفی هم مقابل فولاد کار سختی داریم. ما باید از تبریز دست پر به تهران برگردیم تا همه جا امیدوار باشیم. ما کاری نداریم که دیدارهای روز آینده ما سخت است یا آسان چون فقط باید کار خودمان را انجام دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)