پرسپولیس نیوز : مدافع ملی‌پوش پرسپولیس اعتقاد دارد شانس این و استقلال برای برد در دربی برابر است.

سید جلال حسینی در خصوص دربی روز جمعه پایتخت گفت: این مسابقه نماد فوتبال ایران است و امیدوارم هر دو تیم بازی زیبا و جوانمردانه‌ای را به نمایش بگذارند. هر چقدر حاشیه در دربی کمتر باشد بار فنی بیشتر خواهد بود و امیدوارم تماشاگران از دیدن یک بازی زیبا لذت ببرند. همه آنها دوست دارند که دربی گل داشته باشد و من امیدوارم از سوی هر دو تیم بازی زیبایی را ببینیم.

وی در مورد کری خواندن بازیکنان دو تیم در آستانه این بازی و اظهارات مختلفی که در این خصوص مطرح می‌شود عنوان کرد: من بعد از بازی با فولاد گفتم که دوست ندارم برای استقلال کری بخوانم و همیشه سعی می‌کنم تمرکزم را روی مسائل فنی بگذارم. بازیکنان پرسپولیس و استقلال باید به یکدیگر احترام بگذارند و اگر قرار است صحبتی هم در مورد بازی شود، خیلی چیزها باید رعایت شود. نباید این را فراموش کرد که هواداران دو تیم از طریق روزنامه‌ها، سایت‌ها و تلویزیون در جریان حرف‌های بازیکنان قرار می‌گیرند.

حسینی در پاسخ به این سوال که به نظر تو شانس کدام تیم برای بردن بیشتر است، گفت: قبل از بازی مشخص است که شانس هر  دو تیم برای برد برابر است و این اتفاقات مسابقه است که نتیجه را مشخص می‌کند. تیمی که کمتر اشتباه کند و حرفه‌ای باشد شانس بیشتری برای برد خواهد داشت. ما باید تلاش کنیم در زمین مسابقه خیلی کم اشتباه کنیم تا به آنچه که می‌خواهیم، برسیم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر می کنی دروازه پرسپولیس در این بازی بسته بماند خاطرنشان کرد: وقتی تیم گل نمی خورد، همه تلاش می کنند همانطور که همه در گلزنی نقش دارند. امیدوارم خط دفاعی پرسپولیس روز خوبی داشته باشد و گل نخوریم. البته بارها گفته‌ام این بازی با تمام بازی ها فرق دارد و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

او در پایان درباره استقلال گفت: استقلال نیازی به تعریف ندارد و نگاهی به نیمکت و بازیکنان این تیم نشان می دهد که آنها تیم پرقدرتی هستند و ملی پوشان زیادی دارند. بازی سختی داریم ولی فراموش نکنید که ما هم پرسپولیس هستیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)