پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت: سپاهان تیم خوبی است و سازماندهی شده کار می کند.

سیدجلال حسینی درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه بعد از چند روز استراحت بازیکنان با روحیه ای بالا تمرینات را آغاز کرده اند و شرایط خوبی داریم. آماده دیدار با سپاهان می شویم و انشاءالله با قهرمانی جام حذفی را بالای سر ببریم.

وی درباره بازی با سپاهان عنوان کرد: بازی با سپاهان برای ما بسیار مهم است. هواداران از ما چیزی غیر از برد نمی خواهند و به همین خاطر باید بهترین نتیجه را کسب کنیم. با نتایجی که در لیگ گرفته ایم حالا امیدمان برای کسب سهمیه آسیایی به جام حذفی است. سپاهان تیم خوبی است و سازماندهی شده کار می کند. امیدوارم به هدفمان برسیم.

مدافع پرسپولیس درباره شایعه حضورش در سپاهان برای فصل بعد گفت: چنین چیزی صحت ندارد. شاید با پرسپولیس قراردادم را تمدید کند. با سپاهانی ها هیچ صحبتی انجام نداده ام و این مسائل درست نیست.

او درباره اینکه خط دفاعی سپاهان تضعیف شده و گل های زیادی را دریافت می کند، خاطرنشان کرد: این موضوع می تواند به علت تعداد بازی های زیادی باشد که آنها انجام می دهند. تیم ما از نظر دفاعی مشکلات سپاهان را ندارد و از این بابت در فینال موفق تر خواهیم بود.

حسینی در پایان درباره احتمال اینکه هواداران سپاهان علیه بنگر شعار دهند، افزود: من نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم. فقط امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)