پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خطا هم جزئی از فوتبال است اما بازیکن صبا بارها با لگد به کمرم می‌زد.

سید‌جلال حسینی درباره بازی پرسپولیس و صبای قم اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی را تیم‌های صبا و پرسپولیس به نمایش گذاشتند و در کل فوتبال جذابی بود اما خودتان اتفاقات بازی را در زمین دیدید و بهتر است درباره همه چیز خودتان قضاوت کنید.

وی افزود: ما چند بازی بود که در لیگ نتایج خوبی نگرفتیم و یکی در میان خوب بودیم، به همین دلیل در هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم و دقیقا به دنبال یک بُرد خارج از خانه بودیم. از دقیقه یک بی‌مهابا حمله کردیم اما توپ ما دوست نداشت داخل دروازه حریف شود و به همین دلیل سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

حسینی ادامه داد: بالاخره صبا هم تیم جوان و خوبی بود اما ما باید نوار عدم موفقیت‌هایمان در خارج از خانه را پاره می‌کردیم که نشد اما با امید به آینده فکر می‌کنیم چون در هفته‌ای که رقیب‌ها بد بودند بهترین فرصت را برای حضور در بالای جدول به ما دادند اما از آن استفاده نکردیم. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی بهتر خواهیم شد. ما در هر بازی چند موقعیت داریم که از آنها استفاده نمی کنیم و بدشانسی می‌آوریم اما حریفان با توپ‌هایی که خودشان هم فکرش را نمی‌کنند به گل می‌رسند.

حسینی درباره درگیری‌اش با رضا عنایتی نیز گفت: بالاخره فشار بازی است. بازیکن حریف بارها با لگد روی کمر من فرود می‌آمد و عنایتی نیز از این موضوع خبر نداشت.

وی افزود: سپس فشار بازی باعث شد که کمی با عنایتی مشکل لفظی پیدا کنم اما مورد خاصی نبود و همه چیز تمام شد. دیگر هم دوست ندارم درباره این موضوع حرفی بزنم. بالاخره فشار بازی همیشه بالاست و من هم دوست ندارم در بازی بی‌تفاوت باشم.

حسینی در پایان درباره حضورش در لیست تیم ملی نیز گفت: بالاخره خدا را شکر که خبرهای خوبی در خصوص اسپانسر تیم ملی و بازگشت کی‌روش به ایران رسیده و این خبر می‌تواند برای ما بسیار خوب باشد. به نظرم کار سختی را در بازی مقابل تایلند با آن شرایط خاص خودش در بانکوک داریم اما ما با یک برنامه‌ریزی خوب می‌توانیم در جام جهانی خیلی بهتر باشیم به شرطی که مسئولان پشت سر فوتبال باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)