پرسپولیس نیوز : مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بعد از دربی کسب سه امتیاز مقابل گسترش فولاد برای سرخپوشان پایتخت از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: برد در این بازی می‌تواند ما را در بالای جدول رده‌بندی نگه دارد.

میثم حسینی با اشاره به دیدار روز جمعه تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز خاطر نشان کرد: بعد از تساوی مقابل استقلال در دربی باید برابر گسترش فولاد برنده شویم چرا که سه امتیاز این دیدار می‌تواند ما را در بالای جدول نگه دارد.

وی افزود: مطمئن هستم حریف‌مان در تهران با تمام وجود بازی می‌کند چرا که بازیکنان این تیم جوان هستند و از انگیزه‌های زیادی برای بازی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برخوردار هستند.

این بازیکن در خصوص پیش‌بینی خود از نتیجه دیدار دو تیم عنوان کرد: در لیگ امسال هیچ تیمی خود را نمی‌تواند از قبل برنده بداند و باید تلاش مضاعفی داشته باشیم تا بتوانیم گسترش فولاد را شکست دهیم. ما بعد از دربی تمرینات خوبی را انجام دادیم و آن بازی را نیز فراموش کردیم. باید به فکر دیدارهای بعدی باشیم و امیداورم با حمایت هواداران‌مان سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

حسینی همچنین گفت: تیم‌هایی مثل استقلال و حتی نفت تهران رقبای جدی ما هستند و باید تلاش کنیم با کسب این سه امتیاز موقعیت خود را در بالای جدول تثبیت کنیم. امیدوارم این بازی گل داشته باشد و آن گلی باشد که پرسپولیس به ثمر می‌رساند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)