پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی مقابل بلاروس تیم ملی را تا حدودی به اهدافش رساند.

سید جلال حسینی  ابتدا در خصوص اردوی اتریش اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی‌های کی‌روش پس از اردوی آفریقای جنوبی در اردوی اتریش تمرینات‌مان نسبت به قبل بیشتر روی هماهنگی تیمی رفت و قطعا این دو اردو که به نظر من خیلی از مشکلات تیم ملی را حل خواهد کرد در آینده دست ما را خواهد گرفت.

وی افزود: بالاخره همین که بچه‌ها دور یکدیگر جمع شدند و بیشتر کنار همدیگر هستند باعث می‌شود تا  یکدلی در تیم چند برابر شود. ما باید در مسابقاتی به نام جام جهانی شرکت کنیم که اولین رمز موفقیت در آن یکدلی است.

حسینی درباره بازی دوستانه تیم ملی با بلاروس و تساوی بدون گل نیز گفت‌: ابتدا خدا را شکر می‌کنم که بالاخره همه بچه‌ها در تیم ملی جمع شدند و تقریبا به غیر از مسعود شجاعی همه کنار یکدیگر تمریناتشان را انجام می‌دهند. بالاخره نبود بازیکنان در اردوهای قبلی شاید کمی کادر فنی را نگران کرده بود اما اکنون همه چیز بهتر شده و امیدوارم در این فاصله کم تا جام‌جهانی به شرایط ایده‌آل تیمی برسیم.

وی  درباره غیبتش در بازی مقابل بلاروس نیز گفت: بالاخره ما به غیر نیجریه و آرژانتین بازی سختی هم مقابل بوسنی داریم. بلاروس تیم بدی نبود و ما قطعا در این بازی‌ها به دنبال این هستیم تا با هم‌گروه‌هایمان در جام‌جهانی بیشتر اشنا شویم. بالاخره بچه‌ها از زیر تمرینات فشرده بدنسازی خارج شده بودند و به نظرم کم‌کم در حال رسیدن به آمادگی کامل هستند.

وی افزود: ما از هیچ کدام از بازی‌های تدارکاتی که انجام می‌دهیم ضرر نمی‌کنیم چون همان‌طور که قبلا گفتم برد و باخت ارزشی ندارد و مهم این است که بچه‌ها کنار یکدیگر بازی کنند. من با دستور کی‌روش قرار شد در دیدار مقابل بلاروس به میدان نروم.

حسینی در پایان درباره ارزیابی هم‌گروه‌های‌مان در جام جهانی 2014 گفت: کار بسیار سختی داریم. با آنالیزهایی که داشته‌ایم می‌دانیم با بهترین تیم‌ها مخصوصا در هجوم‌ها طرف هستیم و فقط نباید به یک یا دو بازیکن مثل ژکو و سایرین فکر کنیم بلکه همه بازیکنان تیم هایی که همگروه ما هستند بسیار خطرناکند وبا توجه به برنامه‌هایی که برای بازی مقابل ما دارند خیلی باید تلاش کنیم تا مقابل‌شان با قدرت بازی کنیم. البته به نظرم برای رسیدن به این موفقیت اردوی آفریقای جنوبی و حتی اتریش خیلی به ما می‌تواند کمک کند که تا الان هم این اتفاق افتاده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)