پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همچنان زمان خوبی در اختیار داریم و بدون توجه به فرصت‌های از دست رفته اکنون باید بیشتر تلاش کنیم.

سیدجلال حسینی فوتبال درباره شرایط تمرینی و اردوی تیم ملی در اردوی اتریش گفت: خدا را شکر در اینجا همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود و همه چیز روی نظم و برنامه انجام می‌شود. روز گذشته هم یک دیدار تدارکاتی خوب و سنگین داشتیم، آنهم در شرایطی که در دوره بدنسازی هستیم. با این حال تمامی بازیکنان از نظر فردی و همینطور تیمی در وضعیت خوبی بودند و روز به روز بهتر هم خواهند شد.

وی در خصوص سطح آمادگی جسمانی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: همچنان زمان خوبی در اختیار داریم و بدون توجه به فرصت‌های از دست رفته اکنون باید بیشتر تلاش کنیم که همین مسئله باعث می‌شود خوب تمرین کنیم. قطعاً با حضور تمامی بازیکنان در کنار هم تمرینات را با ترکیبی کامل پیگیری خواهیم کرد.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که «چه میزان شناخت از بازیکنان تهاجمی تیم‌های حریف ایران در جام جهانی دارید؟»، گفت: به هر حال در این اردو همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و هر روز جلسه داریم و در هر جلسه درباره تیم‌های همگروه‌مان در جام جهانی، تاکتیک آنها و بازیکنان‌شان بحث می‌شود که باعث آمادگی و تصویرسازی ذهنی ما خواهد شد.

حسینی درباره بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: بازی‌های خیلی سنگینی پیش رو داریم و شرایط سخت خواهد بود. به امید خدا پس از این اردوها با شرایط مناسب وارد مسابقات جام جهانی خواهیم شد.

حسینی در پایان گفت: از مردم و رسانه ها می‌خواهم تا از تیم ملی و بازیکنان حمایت کنند. ما در این اردوها شرایط پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و محتاج دعای خیر مردم هستیم. از رسانه‌ها می‌خواهم حمایت بیشتری از تیم ملی داشته باشند. در جلسه ای که با دکتر ضرغامی، رئیس سازمان صداوسیما داشتیم هم بر این موضوع تأکید شد. در عین حال باید تشکر ویژه‌ای از رسانه‌ها و به خصوص مطبوعات داشته باشم و امیدوارم همین شرایط ادامه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)