پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی تیم‌های بهترین بازیکنان را گرفته‌اند اما مدام می‌گویند پول نداریم.

سیدجلال حسینی پس از شکست در دیدار دوستانه مقابل سایپا درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که در زیر می‌خوانیم:

آخرین وضعیت پرسپولیس در فاصله چند روز مانده به بازی مقابل تراکتورسازی را چگونه می‌بینی؟

خوشبختانه با تدابیر از پیش تعیین شده وضعیت خوبی داریم. با برنامه رو به جلو آمدیم و با برنامه تا بازی با تراکتورسازی خودمان را آماده می‌‌کنیم تا فصل را با پیروزی آغاز کنیم.

اما در دو بازی تدارکاتی گذشته نقاط ضعف پرسپولیس بیشتر از قوت بود.

من با حرف شما مخالفم. بازی دوستانه نشان دهنده ضعف‌های یک تیم برای پوشش در بازی‌های رسمی است. اگر بخواهیم در بازی‌های دوستانه بترسیم اصلا نباید بازی انجام دهیم.

اما باخت مقابل سایپا سنگین بود.

به نظر من بازی خیلی خوبی مقابل سایپا انجام دادیم و عملکرد ما هم به نظر من خوب بود.

منظورت چیست؟! شما 3 بر صفر باختید.

بله، درست است. ما باید به این‌ بازی‌ها عادت کنیم. تیم‌ها هیچ وقت نمی‌آیند مقابل ما باز بازی کنند آنها قطعا مقابل پرسپولیس در فصل جدید هم به دنبال فوتبال بسته هستند. این گونه فوتبال شرایط را برای ما سخت می‌کند. در حال حاضر در شرایط بدنسازی هستیم و کادر فنی هم به دنبال ارزیابی بازیکنان است قطعا برد و باخت در این بازی‌های دوستانه وضعیت را بهتر می‌کند.

یعنی باخت مقابل سایپا اتفاقی بود؟

مقابل سایپا می‌خواستیم قدرتمان را بسنجیم. به نظر من با تقسیم قوا بچه‌ها خوب بودند اما باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم و از این باخت‌ها درس بگیریم. در لیگ برتر و جام حذفی حق اشتباه نداریم و از الان باید آمادگی این را داشته باشیم که تیم‌ها مقابل ما بسته بازی می‌کنند و همین موضوع کار را سخت می‌کند.

به نظر شما این حرف‌ها کمی خطرناک نیست؟

خیر، ما دنبال بهانه آوردن نباید باشیم. مطمئن باشید با تیمی بهتر و منسجم‌تر برای دو جام آماده می‌شویم به نظر من شاید هر بازی در لیگ برتر برای ما حساسیت چندانی داشته باشد. مخصوصا بازی اول لیگ برتر.

 
یعنی بازی با تراکتورسازی؟

بله، شرایط بازی با تراکتورسازی زمین تا آسمان با سایپا که یک بازی دوستانه بود فرق دارد. مطمئن باشید ما بهتر می‌شویم. یک هفته وقت داریم تا با یک ریکاوری خوب برای بازی با تراکتورسازی آماده شویم.

تراکتورسازی را چگونه تیمی می‌بینی؟

آنها تیمی بسیار خوب و مهره‌‌های کلیدی دارند. تراکتورسازی همیشه هواداران زیادی داشته اما من هم امیدوارم که هوادارانمان از همین روز اول به ورزشگاه آزادی بیایند. ما دوست داریم پرچم‌های قرمز پرسپولیسی‌ باشد. ما باید دو برابر یا حتی سه برابر تراکتورسازی‌ها باشیم. این را هواداران بدانند می‌خواهیم از روز چهارشنبه یک روند خوب را در خانه خودمان داشته باشیم. الان وقت ضروری برای حمایت پرسپولیس است. پس منتظر هستیم.

نظرت در خصوص انصاری‌فرد و کریمی چیست؟

بالاخره این دو نفر شناخت خوبی از پرسپولیس دارند اما فوتبال حرفه‌ای است. شاید یک بازیکن امروز در پرسپولیس بازی کند و فردا در تیمی دیگر. فوتبال حرفه‌‌ای است. شرایط هم برای ما سخت است و هم برای کریمی و انصاری‌فرد. با این حال ما شناخت کافی از آنها داریم. باید با تمرکز بالا به مصاف تراکتور برویم تا در اولین گام پیروز باشیم. آنها هم نمی‌آیند در تهران دست خالی بروند. پس باید با برنامه خودمان را آماده کنیم البته اگر بگذارند.

منظورت چیست؟

برخی هستند دست بردار پرسپولیس نیستند. خودتان بروید قضاوت کنید. داد و فریاد می‌کنند که پول ندارند اما بهترین بازیکنان را می‌گیرند و بیشترین خطا را می‌کنند اما بعد می‌گویند پورشه و بنز را ما گرفتیم من نمی‌دانم چه خبر است.

منظورت چه کسی است؟

من کلی صحبت می‌کنم. چرا وزارت ورزش یک ریال به پرسپولیس کمک نمی‌کند. چرا به جای حاشیه‌ها دست این تیم را نمی‌گیرد؟ چند مدت است که الان ما پول‌هایمان را نگرفتیم؟ اما به حرمت پرسپولیس حرفی نزدیم ولی بقیه آقایان با خیال راحت بازی می‌کنند بازیکن می‌گیرند و مطمئن باشید به اندازه کافی پول‌های بازیکنان‌شان را هم داده‌‌اند اما وقتی می‌‌خواهند افکار عمومی را عوض کنند اسم پرسپولیس را می‌آورند. آقایان دست از این کارتان بردارید و اینقدر به دنبال این نباشید که به پرسپولیس فشار بیاورید.

منظورت استقلال است؟

من هیچ اسمی و تیمی منظورم نیست اما خودتان قضاوت کنید. همه بهترین‌ها را گرفته‌اند و برنامه‌ریزی‌های خود را پیش می‌برند اما ما تا به یک اردو می‌رویم و یک بازیکن جذب می‌کنیم می‌‌گویند پورشه و BMV و بنز داده‌اند همان بلایی که فصل قبل سر ما آوردند. بیچاره بازیکنان ما، بپرسید از هر کدام که شرایط مالی آنها چطور است. به نظرم ما چون سکوت می کنیم همیشه سرمان شکسته است و کلاه می‌رود اما ما به خاطر پرسپولیس این کار را می‌کنیم و دنبال جار و جنجال نیستیم.

در پایان اگر حرفی داری، بگو.

امیدوارم دست از سر پرسپولیس بردارند. امیدوارم به همه تیم‌ها با یک چشم نگاه شود. مخصوصا تیم‌هایی که زیر نظر وزارت ورزش هستند. از هواداران می‌خواهم چهارشنبه پرسپولیس را حمایت کنند. اگر در بازی اول دست پر بیرون آییم از همه لحاظ برای ما خوب است. این تیم نیاز به حمایت دارد تا با یک هماهنگی به هدفش برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)