پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد برخی از رفتارهای پیام صادقیان به او و تیمش ضربه می‌زند.

میثم حسینی در مورد شکست پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: بد بودیم و بد هم باختیم. واقعاً نمی‌دانم چرا چنین اتفاقی رخ داد. از روزی که به پرسپولیس آمدم تا به امروز هیچ وقت به این بدی بازی نکرده بودیم. نباید بهانه بیاوریم و باید قبول کنیم بد بودیم.

وی ادامه داد: هواداران مطمئن باشند که دیگر چنین نمایشی تکرار نمی‌شود و انشاءالله همین هفته با پیروزی مقابل ذوب‌آهن اتفاقات بد اهواز را فراموش می‌کنیم. ما به هواداران یک بدهکاری داریم که آن را در آینده تلافی می‌‌کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کیفیت زمین چمن ورزشگاه غدیر اهواز خاطرنشان کرد: کیفیت زمین خیلی بد بود، نمی‌دانم با این زمین چه کار کرده بودند! زمین اهواز از زمین‌های فوتبال شمال هم بدتر بود. زمین بد بود و البته ما هم بد بودیم.

حسینی درباره حرکت پیام صادقیان در اواخر بازی و درگیری‌اش با داور بازی گفت: من داخل زمین بودم ولی درگیری پیام را ندیدم. خود صادقیان هم از این مشکلی که به وجود آمده ناراحت است. پیام باید با خودش خلوت کرده و بهترین تصمیم را بگیرد. او باید طوری رفتار کند که دیگر درگیر مسائل حاشیه‌ای نشود و چنین رفتارهایی را تکرار نکند. متأسفانه برخی روی صادقیان حساس هستند و او هم از این کارها زیاد انجام می‌دهد که نباید اینطور باشد، چون برای خودش گران تمام می‌شود.

وی با تأکید براینکه محرومیت درنظر گرفته شده برای صادقیان سختگیرانه است، تصریح کرد: پیام بازیکن مؤثری است و حیف است که این کارها را انجام می‌دهد، چرا که چنین رفتارهایی به خودش و تیم ضربه می‌زند.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا از طرف کادر فنی به بازیکنان گفته شده علیه داور بازی با فولاد صحبت نکنند، عنوان کرد: کادر فنی به ما گفته که در بازی حواس‌مان به کار خودمان باشد و با داور کلنجار نرویم اما کسی نگفت که در مورد داور بازی با فولاد صحبت نکنیم.

حسینی در مورد اینکه آیا فاصله پرسپولیس با صدر جدول زیاد نشده است، اظهار داشت: درست است که فاصله امتیازی در جدول زیاد شده اما تیم‌ها در طول فصل فراز و نشیب خواهند داشت. تیم‌هایی بودند که چهار پنج و حتی شش گل خوردند و توانستند خودشان را جمع کنند. ما هم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا سه امتیاز بازی با ذوب‌آهن را به دست بیاوریم.

وی در پایان درباره موقعیت گلزنی که در بازی با فولاد به دست آورد،خاطرنشان کرد: حیف شد که ضربه محکمی که زدم گل نشد. کلاً از پشت محوطه جریمه خوب شوت می‌زنم اما روی کرنرها جلو نمی‌روم. البته در بازی با فولاد گفتم این شوت آخرین کبریت در باد، پس هرچه باداباد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)