پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برخی بازیکنان تیم خود، در مورد بی‌احترامی‌‌هایی که در تبریز علیه او و سایر بازیکنان شد صحبت کرد.

سید‌جلال حسینی  درباره بازی با تراکتور‌سازی تبریز اظهار داشت: به نظر من بازی خوبی را مقابل تراکتور‌ی‌ها انجام دادیم اما متاسفانه فقط نتیجه را باختیم.

وی افزود: عادلانه این بود که با 5 گل تراکتور‌ را شکست می‌دادیم اما متاسفانه با یک باخت در این شرایط حساس به تهران بازگشتیم چون تمرکز لازم را نداشتیم.

حسینی ادامه داد: بازیکنان باید بیشتر تمرکز و تلاش کنند. من نمی‌دانم فکر برخی از بازیکنان ما کجاست چون تمرکز ندارند و به همین دلیل در فوتبال آنها مشکل ایجاد شده است. مفت و مجانی سه امتیاز را از دست دادیم و فکر کنم به حق‌مان نرسیدیم.

وی در مورد کیفیت بازی نیز خاطرنشان کرد: مردم بازی را دیدند. لازم نیست من در موردش یکطرفه قضاوت کنم. به نظرم تراکتور فقط 10 دقیقه بازی کرد و آن هم مقصر فقط خودمان بودیم. 80 دقیقه از حریف سرتر بودیم و فوتبالی بازی کردیم که همه لذت بردند اما فقط گل نزدیم حتی تیر دروازه حریف را لرزاندیم و تراکتور هم در نیمه زمین خودش دفاع می‌کرد و از یک فرصت استفاده کرد. این فوتبال روز گذشته بود.

وی درباره حواشی‌ بازی نیز گفت: متاسفانه همه می‌گویند پرطرفدار‌ترین تیم ایران. اما چرا نمی‌گویند پرطرفدارترین تیم ایران که برخی‌ها به خودشان لقب داده‌اند فقط در ورزشگاه چرا توهین می‌کنند؟ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کجاست؟ آیا اینها را می‌بیند؟

وی افزود: مسلمان، دهنوی، حاتمی مگر چه کاری انجام داده‌اند که باید این همه بی‌احترامی بشنوند؟ پرسپولیس چه کاری انجام داده که باید این همه در این ورزشگاه بی‌احترامی بشنود؟ من نمی‌دانم چرا کمیته انضباطی بیشتر فقط برای ما دنبال رای دادن است و به برخی مسائل دیگر رسیدگی نمی‌کند؟

حسینی ادامه داد: برخی‌ها می‌گویند بعضی تماشاگر‌نماها دست به این کار زده‌اند اما همه چیز پیداست که کل استادیوم این کار را می‌کرده‌اند و هیچ ربطی به نفرات کم نداشت. یک اتفاق کوچک بین فولاد و تراکتور‌سازی افتاد. آقایان چه کاری انجام داده‌اند و چرا شلوغ کرده‌اند؟ دیروز هر چه از دهانشان در آمد به خانواده پرسپولیسی‌ها گفتند. مگر ما بازیکنان خانواده‌مان را از سر راه آورده‌ایم؟ من نمی‌دانم واقعا باید چه حرفی بزنم؟ یعنی هر تیمی در شهرستان خود پرطرفدار بود هرچه دوست داشت به بازیکنان بگوید؟ ایا در ورزشگاه آزادی هواداران ما این کار را انجام می‌دهند؟ نمی‌دانم کمیته انضباطی چشمی در ورزشگاه داشت تا این مسائل را ببیند یا خیر.

وی در خصوص خبر سیلی زدن اسدی به گوشش نیز گفت: به گوش من سیلی زده؟ صد تا بزرگتر از اسدی هم نمی‌تواند این کار را انجام دهد. من کار خودم را می‌کنم و همه دیدند چه اتفاقی در ورزشگاه و راهرو افتاد. نیاز به توضیح من نیست وقتی در ورزشگاه این همه هوادار به بازیکنان ما توهین می‌کنند امیدوارم این مسئله دیده شود. حالا بقیه هیچ.

حسینی درباره اظهارات انصاری ‌فرد نیز گفت: آقای انصاری‌فرد لازم نیست دست روی قرآن بزند بهتر است به شادی گلش ادامه دهد چون همه مردم همه چیز را دیدند و نیاز نیست کسی بخواهد مسئله‌ای را پاک کند.

مدافع پرسپولیس درباره اظهارات اسدی مبنی بر اینکه او در زمین باز فحاشی می‌کرد و کریمی هم شاهد است، گفت: این حرف‌ها چیست که می‌زنید، هر کس شاهد دارد رو کند و برای خودتان یارگیری کنید. تو کدام دفعه نزدیک من شده بودی که من به تو فحاشی کرده باشم؟ فوتبال تراکتور همین است، آنها می‌خواستند از نتیجه خود حفاظت کنند و به جای دفاع خود بیست دقیقه دروازه‌بانشان روی زمین بود.

وی افزود: اصلا فوتبال تراکتور به نظر شما فوتبال بود؟ امیدوارم مربی خود تراکتور آنالیز کند، ببیند آیا فوتبال بازی کردند آقایان یا خیر. همه ایران می‌دانند ما از تراکتور سرتر بودیم اگر به جای یک گل خوردن 5 به این تیم‌ها بزنیم دیگر این طور شاخ و شانه نمی‌کشند. من باز هم تکرار می‌کنم برخی‌ها این را اعلام کردند که کاپیتان تراکتوری‌ها پس از این حرفهای بی‌اساسش سیلی به من زده، که من این را می‌گویم که صد تا بزرگتر از اسدی هم نمی‌تواند این کار را بکند حالا چه برسد به خود ایشان .

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: کار برای ما سخت شده. باید خیلی بیشتر تلاش کنیم. راه بسیار سختی داریم. نباید حریفان را دست کم بگیریم و اینطور در بازی‌هایی که توپ و میدان دست‌مان است نتیجه را واگذار کنیم. ما باید هرچه سریعتر این نتیجه را جبران کنیم و امیدوارم حواس همه بازیکنان به بازی‌هایمان باشد. نمی‌دانم واقعا چه اتفاقی افتاده و حواس‌ها کجاست اما امیدوارم هر مشکلی است زودتر حل شود و حداقل از کمیته انضباطی هم این خواسته را داریم که اتفاقات در تبریز را ببیند چون پشت گوش انداختن آن خدای ناکرده عوارض خوبی ندارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)