پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بستن بازوبند کاپیتانی تیم افتخار بزرگی است و همه شامل این افتخار نمی‌شوند.

سیدجلال حسینی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم در 3 هفته گذشته نتایج خوبی به دست آوردیم. مقابل مس به خوبی از امتیاز میزبانی استفاده کردیم و با یک پیروزی شیرین توانستیم خود را به بالای جدول برسانیم.

وی افزود: حالا باید به فکر بازی سخت و حساس سایپا باشیم. بازی در البرز که هنوز برای ما تجربه نشده است می‌تواند بسیار سخت و حساس باشد. متاسفانه تا الان در زمین البرز به میدان نرفته‌ایم و این زیاد برای ما خوب نیست.

حسینی خاطرنشان کرد: سایپا را خیلی خوب می‌شناسیم چون در بازی دوستانه آنها را مورد ارزیابی قرار دادیم و آنها هم نشان دادند که تیمی جوان و جویای نام هستند. به همین دلیل و با توجه به نتایج گذشته سایپا کار برای ما خیلی سخت است اما امتیازها را می‌خواهیم و به مسئله‌ای جز این موضوع فکر نمی‌کنیم.

حسینی درباره عملکرد دفاعی قرمزپوشان در سه بازی گذشته و گل نخوردن پرسپولیس گفت:‌ این طور نیست که فقط مدافعان خوب باشند. همه بچه‌‌ها یکدل هستند تا پرسپولیس موفق شود. به نظر من دوندگی دو هافبک ما مخصوصا هافبک‌های دفاعی به ما خیلی کمک کرده است. نباید غرور به تیم ما وارد شود و باید با همین جنگندگی در ساختار دفاعی عمل کنیم.

مدافع قرمزپوشان درباره احتمال بستن بازوبند کاپیتانی گفت: پس از اتفاقات بازی با مس حرف و حدیث زیادی مطرح شد اما باید تاکید کنم که بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس یک افتخار است که شاید نصیب همه نشود. سال قبل این بازوبند را بسته‌ام. کسی که این بازوبند را بر دستانش می‌بندد علیرغم اینکه افتخار بزرگی نصیبش می‌شود باید قدرت، تمرکز و شرایط ویژه‌ای داشته باشد.

حسینی در پایان به حمایت هواداران اشاره و تاکید کرد: دار و ندار پرسپولیس این هواداران هستند. اگر ما می‌خواهیم نتایج خوبی بگیریم فقط به خاطر به دست آوردن دل هواداران است که امیدوارم بتوانیم با عملکرد خوبمان فصل گذشته را جبران کنیم. هواداران در این چند بازی سنگ‌تمام گذاشتند اما من شک ندارم با چند برد دیگر صد هزار نفر به ورزشگاه آزادی می‌آیند. خودم هم صمیمانه از هواداران تشکر می‌کنم که همیشه حامی من بودند. امیدوارم رضایت این عزیزان را به دست آوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)