پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال گفت: صحبتم با پرسپولیسی ها فقط در حد مذاکره بوده است.

سیدجلال حسینی که در چند روز اخیر به دلیل بحث حضورش در پرسپولیس به یکی از چهره های خبرساز نقل و انتقالات تبدیل شده در آستانه سفر به مقدونیه همراه با تیم ملی درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس  اظهار داشت: من هم فقط این موضوع را بیشتر در رسانه ها شنیدم که من با پرسپولیس قرارداد بسته ام و کارم تمام شده است اما تمرکز من روی تیم ملی است و فعلا در اردوی تیم ملی حضور دارم.

وی همچنین افزود: در چند روز اخیر که از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفتند من این موضوع را به وکیلم سپردم تا با مسئولان باشگاه ملاقات داشته باشد. مذاکراتی انجام شده اما به هیچ وجه توافق نهایی صورت نگرفته است. من به مسئولان پرسپولیس اعلام کردم باید اردوی تیم ملی تمام شود تا بعد از آن خودم شخصا با آنها دیدار کنم و مذاکرات نهایی را انجام دهم.

حسینی در  پایان درباره اینکه چطور نظر برانکو درباره جذب وی تغییر کرده گفت: همانطور که گفتم فعلا قصد ندارم درباره این مسائل صحبت کنم چون هنوز اتفاقی رخ نداده است. بهتر است از باشگاه پرسپولیس سوال کنید که چرا به من پیشنهاد داده است. هنوز هیچ تصمیمی برای آینده نگرفته ام چون فصل نقل و انتقالات هم بصورت رسمی آغاز نشده و وقتی برگردم بهترین تصمیم را برای فصل بعد می گیرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)