پرسپولیس نیوز :مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هواداران می‌خواهم در ادامه مسابقات لیگ برتر صبورتر باشند.

 

بازی مقابل نفت را چطور بود؟

بازی بدی نبود. به نظر من ما در طول بازی خوب بازی کردیم و چه بسا اگر کمی در ضربات آخر با دقت بودیم می‌توانستیم به گل‌ هم برسیم. به نظرم ما خوب بودیم.

 اما برخی‌ها مخالف این حرف شما هستند؟

ببینید، بازی دست ما بود. از همان روز اول بازی‌ها هم گفتم که تیم‌ها مقابل ما به دنبال ضدحمله هستند تا همین اتفاقات نیز برای ما در حال افتادن است. باز هم می‌گویم که حق ما در دیدار مقابل نفت باخت نبود اما متاسفانه در دقیقه بدی گل خوردیم و این اتفاق افتاد.

اما در خط حمله هم حریف خیلی خطرناک بود.

ما همه بازیکنان را خطرناک فرض می‌کنیم. بالاخره هیچ وقت تیم‌ها نمی آیند که مقابل ما اشتباه کنند. صددرصد توان خود را مقابل پرسپولیس به نمایش می‌گذارند اما ما خوب آنها را مهار کردیم و باز هم می‌گویم در شکست‌ها همه مقصریم و باید جبران کنیم.

 هواداران خیلی ناراحت بودند و حتما شعارها را شنیدید.

هواداران همیشه حق دارند. شمال و جنوب، شرق و غرب ندارد. همیشه ما را شرمنده خودشان با حمایت‌هایشان می‌کنند. اما من از آنها می‌خواهم علی‌رغم اینکه خیلی ناراحتند، اما صبورتر باشند تا انشاءالله از این بازی‌ها ما درس بگیریم و با تلاش و یکدلی بیشتر به اهدافمان برسیم.هواداران دیروز هم برای ما سنگ‌تمام گذاشتند و آنها خودشان می‌دانند ما چه شرایطی داشتیم. باور کنید وقتی هواداران را پس از سوت بازی دیدم وضعیت عجیبی داشتم، اما انشاءالله همه چیز حل می‌شود.

 برخی‌ها معتقدند بعد از برگزاری شش هفته دو باخت برای پرسپولیس اصلا خوب نیست.

ما تازه ابتدای راه هستیم. من به شما گفتم ما بد بازی نمی‌کنیم اما تیم‌ها می‌آیند آنقدر بسته بازی می‌کنند که شاید فوتبال ما را هم خراب می‌کنند. صددرصد جبران می‌کنیم. ما در دو بازی گذشته که باختیم حقمان برد بود اما در ضدحملات حریف صاحب فرصت شده و هر طوری توانسته بهترین استفاده را کرده است.

 فقط مشکل همین است؟

به خدا من نمی‌خواهم باخت‌مان را گردن چیزی بیندازم. شرایط توپ را خودتان می‌دانید و نیازی نیست من هم دوباره درباره‌اش زیاد حرف بزنم. اما زمین بازی بر خلاف چیزی که از بالا می‌دیدید خیلی فرق داشت. نه امکان کنترل توپ وجود داشت و نه مسیرش را می توانستیم تشخیص دهیم. زمین تختی دست‌انداز داشت. البته این شرایط برای تیم حریف هم بود اما اگر در چند صحنه دیدید که کمی خطوط دفاعی ناهماهنگ بود دلیلش همین بود. البته نفتی‌ها با این شرایط آشنا بودند ولی ما با تمرین در درفشی‌فر و بازی در آزادی با این شرایط آشنا نبودیم. حتی وضعیت چمن تختی را من در استان‌ها هم کم‌تر دیده‌ام. این یک بهانه و توجیه نیست، بلکه حرف‌هایی است که باید زد.

 پس با این حرف‌ها معتقدید که خوب بودید؟

بله، ما تیم‌مان بد نبود. اما بلد نبودیم که توپ را بالا ببریم و مستقیم بازی کنیم. ولی نفت قشنگ این کار را بلد بود. به خاطر همین دچار مشکل شدیم. البته اگر این کار را ما انجام می‌دادیم همه می‌گفتند که فوتبال پرسپولیس فقط شده توپ‌های بلند. بالاخره باید از این مسائل درس عبرت بگیریم. دیروز بچه هایمان اصلا نمی‌توانستند روی زمین توپ را به حرکت درآورند، چون زمین شرایطش را نداشت. با وجود اینکه سخت است، اما باید این شکست را فراموش کنیم.

اگر تکرار شد چطور؟

انشاءالله این اتفاق نمی‌افتد. ما بازی بسیار سختی را مقابل فولاد خوزستان داریم و در ورزشگاه خودمان با آنها بازی می‌کنیم. اگر دو باخت گذشته را نداشتیم چه بسا الان در بالای جدول بودیم. اما این اتفاق در هفته‌های اولیه افتاده را باید جبران کنیم. ما باید مقابل فولادی بازی کنیم که مدعی است و انشاءالله بتوانیم با مهار بازیکنان خوب آنها و با تمرینات و تمرکز خوب با یک نتیجه خوب این بازی را فراموش کنیم.

چرا در  پایان مسابقه عصبانی بودی؟

ببخشید باخته بودیم. بالاخره مقابل چشمان هواداران ما نتیجه تلخی را کسب کردیم و باید ناراحت می‌شدم.

برخی‌ها معتقد بودند شما به خبرنگاران بعد از بازی توجهی نداشتید.

پس از اینکه از منطقه اختصاصی برای مصاحبه با رسانه ها در حال رد شدن بودم ناگهان خبرنگاری برای مصاحبه به سمت من آمد و من هم گفتم صحبت نمی‌کنم. من نمی‌دانم حالا چرا برخی مسائل مطرح می‌شود. من که همیشه پس از باخت و بردها اولین نفری بودم که صحبت کردم. اما این بار واقعا ناراحت بودم و به همین دلیل سریع از آن منطقه رد شدم. مسئله خاصی در کل نبود. 

 علی دایی هم پس از این باخت خیلی ناراحت بود؟

بله، دایی هم خیلی ناراحت بود اما ایشان به نظر من فرصت می‌خواهد تا بتواند راحت‌تر به اهدافش در تیم برسد. بالاخره ما تیم بسیار جوانی داریم که فرصت و حمایت می‌خواهد تا به هماهنگی و خواسته دایی برسد.من باز هم می‌گویم در دو بازی قبلی که باختیم مخصوصا مقابل سایپا باید 5 گل می‌زدیم در همین بازی با نفت زمین اجازه نداد تا توپ را بچرخانیم و حتی می‌توانستیم از چند فرصت خودمان استفاده کنیم. اما در کل نشد و انشاءالله باید امیدوار باشیم. من باز هم در پایان از هواداران می‌خواهم که پرسپولیس را حمایت کنند تا انشاءالله بتوانیم در بازی با فولاد نتیجه بازی با نفت را جبران کنیم.

به نظرت آیا شناخت گل‌محمدی از پرسپولیس برایتان دردسرساز نشد؟

نمی‌دانم. اما ما کار خودمان را کردیم ولی بازی بسته حریف و استفاده از توپ‌های بلند که ما اینکار را در زمین نفت بلد نبودیم اجازه نداد تا تیم ما به نتیجه خوب برسد. البته اگر گل را زودتر می‌خوردیم مطمئن باشید جای جبران داشت. اما نشد و انشاءالله بازی بعدی جبران می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)