پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تبریک علی دایی و محمد رویانیان بابت تولد دخترم من را غافلگیر کرد.

سیدجلال حسینی در مورد پیروزی مقابل سایپا اظهار داشت:‌ با توجه به بازی رفت و شناختی که از تیم سایپا داشتیم می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم اما با توجه به فاصله کم در بالای جدول و شرایط حریفان اجازه نداشتیم امتیاز این بازی را از دست بدهیم.

وی افزود: شاید بازی را کمی آرام شروع کردیم اما در نیمه دوم به مراتب حقمان برد مقابل سایپا بود. در این شرایط جدول به نظر من هیچ تیمی حق اشتباه ندارد و خوشبختانه ما هم با یک پیروزی شیرین توانستیم در جمع بالانشینان بمانیم.

حسینی ادامه داد:کار ما به مراتب در بازی‌های آینده سخت‌تر است و باید با تمام تمرکز و انگیزه در بازی‌های آینده به میدان برویم و فریب بازی‌های گذشته را نخوریم من یکبار گفتم و باز هم تکرار می‌کنم فقط می‌توانیم 24 ساعت برای یک بازی خوشحالی کنیم و باید پس از آن به بازی‌های دیگر فکر کنیم چون واقعا حریفانی سرسخت و خطرناک داریم.

حسینی درباره به دنیا آمدن فرزندش و تبریک علی دایی و رویانیان به وی گفت: من از دایی و رویانیان سپاسگزارم که به من تبریک گفتند.

وی در مورد همنامی نام دخترش(نورا) با دختر علی دایی گفت: من این تصمیم را سال گذشته گرفته بودم و با یک تصمیم خانوادگی اسم فرزندم را مشخص کردم و خوشبختانه با به دنیا آمدن فرزندم پرسپولیس هم با یک بازی خوب توانست 3 امتیاز حساس مقابل سایپا را بگیرد واقعا تبریک دایی در نشست مطبوعاتی و پس از ساعتی بعد توسط رویانیان غافلگیرم کرد. امیدوارم به اندازه خودم دل هواداران را به دست آورده  و برای پرسپولیس موثر بوده باشم.

مدافع قرمزپوشان خاطرنشان کرد: از همه هواداران هم تشکر می‌کنم که در سرمای آزادی ما را تنها نگذاشتند. مطمئن باشید در بازی‌های آینده به مراتب در روزهای سخت هواداران ما را بیشتر حمایت خواهند کرد و من به این موضوع شک ندارم ما در هفته جاری بازی بسیار سختی را مقابل تیم خوب ملوان داریم و باید برای رسیدن به امتیاز کامل یک روز بسیار سخت را پشت سر بگذاریم، ملوان تیم خیلی خوبی است و امیدوارم که دست پر به تهران برگردیم.

وی در پایان درباره عصبانیتش در بازی‌های پرسپولیس نیز گفت: مسئله خاصی وجود ندارد فقط متاسفانه برخی‌ها کنار زمین بعضی اوقات حرف‌هایی می‌زنند که لایق خودشان است که من هم جوابی ندادم اما همیشه از بازیکنانمان خواسته‌ام با تمام وجود تلاش کنند تا به 3 امتیاز بازی ها برسیم. در هیچ‌کدام از بازی‌ها نباید پس از یک گل همه‌چیز را تمام شده بدانیم فوتبال 90 دقیقه است و باید بسیار جنگنده و جدی در طول 90 دقیقه باشیم چون اکثر بازی‌ها دیگر برای ما حکم فینال را دارد و اگر خدایی ناکرده بخواهیم بازی‌ها را و حریفان را دستکم بگیریم دچار مشکلاتی خواهیم شد که بعدا برای ما دردسرساز خواهد شد. ما باید برای حفظ صدر جدول بیشتر تلاش کنیم و قطعا در بازی‌های آینده کارمان بسیار سخت‌تر از اینی است که الان شاهد آن هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)