پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم دشمنان زیادی زیادی دارد که به این تیم حسادت می‌کنند.

میثم حسینی  درباره اینکه سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده این تیم بهترین خط دفاعی در سال 2013 را داشته، گفت: این خبر را به فال نیک می‌گیرم اما زیاد راغب نیستم در این مورد صحبت کنم. به گل نخوردن عادت کرده‌ایم اما متاسفانه تعداد حسودان زیاد شده و کار از اسپند دود کردن هم گذشته است! به خاطر همین دوست ندارم زیاد روی این موضوع مانور داده شود.

وی ادامه داد: هدف همه ما موفق شدن در لیگ است و آنهایی که موفق هستند دشمن زیادی دارند. من همیشه می‌گویم به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند. اگر چنین رکوردی ثبت شده فقط به خاطر زحمت همه بچه‌ها است نه فقط ما 4،5 مدافع.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه چرا از بازی‌های این تیم در این فصل استقبال کمی صورت می‌گیرد،‌ تاکید کرد: یادم می‌آید سال 91-90 استقلال پرویز مظلومی صدر جدول بود اما هواداران خیلی کمی به ورزشگاه می‌آمدند و در همان مقطع پرسپولیس دوازدهم جدول بود و برای هر بازی 30،40 هزار نفر به استادیوم می‌آمدند،‌چون هواداران پرسپولیس از استقلال بیشتر هستند.

حسینی تصریح کرد: امیدوارم هواداران با ما آشتی کنند و حالا که تیم در صدر جدول است به حمایت آنها نیاز زیادی داریم. اگر هوادار نباشد انگیزه و روحیه‌ای هم برای بازیکنان باقی نمی‌ماند. واقعاً نمی‌دانم چرا هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند و چه اتفاقی افتاده اما مشکلات مردم زیاد شده و باید به آنها حق داد. مسئولان هم باید فکری به حال تماشاگران کنند و ببینند برای چه به ورزشگاه نمی‌آیند.

وی در مورد دیدار هفته آینده پرسپولیس و نفت تهران اظهار داشت: 3 هفته پیش گفتم بازی با نفت سخت‌ترین دیدار ما در لیگ است. من در آن تیم بازی کرده‌ام و می دانم چه تشکیلات خوبی دارد. همین که این تیم تا هفته بیستم لیگ پا به پای ما آمده یعنی اینکه تیم خوبی است و نتایجی که گرفته شانسی نیست. به 3 امتیاز این بازی احتیاج فراوانی داریم و معتقدم پیروزی مقابل نفت می‌تواند یکی از ارکان قهرمانی پرسپولیس باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)