پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس گفت: تراکتورسازی در چند سال اخیر یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران بوده و خوشحالم که با کمک هواداران این تیم را از پیش رو برداشتیم.

 سیدجلال حسینی پس از غلبه پرسپولیس بر تراکتورسازی گفت: بازی آسان نبود زیرا این تیم در چند سال اخیر یکی از بهترین تیم های ایران بوده و در سال جاری نیز تیم خوبی جمع کرده است.  بازی بسیار سنگینی بود، خدا را شکر توانستیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم و به پیروزی برسیم. خوشحالم با حمایت هواداران در بازی اول توانستیم به پیروزی برسیم.

وی افزود: همیشه با توجه به خروج تیم از شرایط بدنسازی در بازی اول مسابقه بسیار سخت و سنگین است اما خدا کمک کرد و توانستیم به خوبی فوتبال بازی کنیم. فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و اینکه توپ از سیدجلال حسینی رد نمی‌شود لطف هواداران است ولی روزهای خوب و بد همیشه وجود دارد.

مدافع پرسپولیس در مورد علی کریمی گفت: علی کریمی را دوست دارم و امیدوارم هر جا هست مثل همیشه موفق باشد.  بازی کردن مقابل علی کریمی خیلی سخت است، ناراحتم او پیش ما نیست اما فوتبال همین است.

 حسینی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند هیچ توپی از او عبور نمی‌کند، خاطرنشان کرد: اینطور نیست. خدا به من کمک کرد و کل بازیکنان تیم بسیار خوب عمل کردند. همیشه فوتبال به این شکل نیست گاهی هم بالا و پایین وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)