پرسپولیس نیوز : مدیر برنامه‌های سید جلال حسینی تایید کرد که باشگاه الاهلی و الجیش قطر رسماً با سیدجلال حسینی وارد مذاکره شدند، اما تا کنون قرارداد رسمی امضا نشده است.

پس از حرف و حدیث‌های فراوان در خصوص وضعیت سیدجلال حسینی و ماندن یا رفتنش از پرسپولیس، باشگاه الاهلی و الجیش قطر رسماً با فرستادن نماینده ای در 48 ساعت گذشته با سیدجلال حسینی برای عقد قرارداد وارد مذاکره شدند، این در شرایطی است که رقم باشگاه الاهلی برای جذب سیدجلال حسینی خیلی بیشتر از الجیش قطر است.

 سیدجلال حسینی و نماینده باشگاه الاهلی در جلسه برگزارشده با یکدیگر به توافقاتی رسیده‌اند، اما هنوز هیچ قرارداد رسمی امضاء نشده است، از همین رو سیدرضا حسینی مدیر برنامه‌های سیدجلال حسینی که برادر او نیز هست اظهار داشت: در خصوص موضوع سیدجلال و باشگاه پرسپولیس باور کنید همکاری‌های لازم انجام شد و حتی مذاکرات به دور دوم کشیده شد که هم ما و هم باشگاه امیدوار بودیم که با یکدیگر به توافق برسیم اما فعلاً هیچ توافقی حاصل نشده است.

وی افزود: از طرفی دیگر، باشگاه الجیش و الاهلی خواهان سیدجلال هستند و حتی برای مذاکره، باشگاه الاهلی که تمایل بیشتری دارد به تهران آمد و مذاکراتی را با ما داشت، اما همچنان هیچ قراردادی امضاء نشده است، البته قطری‌ها خیلی عجله دارند این اتفاق بیفتد.

حسینی در پاسخ به سؤالی که تا چه زمانی تکلیف سیدجلال مشخص خواهد شد؟، گفت: انشاءالله تا دوشنبه تکلیف نهایی سیدجلال مشخص خواهد شد و باید ببینیم سرنوشت او چه می‌شود.

وی درباره مذاکرات روز پنج‌شنبه علیرضا رحیمی با سیدجلال که گفته می‌شود طرفین با یکدیگر توافق خوبی کرده‌اند و حتی رحیمی ابراز امیدواری کرد که امکان دارد سیدجلال در پرسپولیس بماند نیز گفت: این دور دوم صحبت‌ها بود، اما فعلاً بعد از آن حرف‌ها هیچ اتفاقی نیفتاده، ما هم منتظریم و مطمئن باشید سیدجلال به خود اجازه نداد که به پرسپولیس پشت کند و هیچ وقت هم زیاده‌خواه نبود و باید ببینیم که انشاءالله چه اتفاقی خواهد افتاد.

مدیر برنامه‌های مدافع قرمزپوشان درباره سؤالی دیگر که باشگاه الاهلی اعلام کرده که رسماً با سیدجلال قرارداد بسته گفت: بالاخره دیداری در تهران برگزار شده و مسئولان الاهلی نیز حتی قرارداد اولیه را نیز برای امضا به ما نشان دادند که قرارداد خوبی بود، اما هنوز قراردادی از سوی سیدجلال امضاء نشده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)