پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان روز سختی مقابل ملوان انزلی خواهند داشت.

سیدجلال حسینی در خصوص بازی فردا با ملوان عنوان کرد: این مسابقه یکی از سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس در فصل جاری است. با تیمی بازی داریم که در هفته‌های اخیر اوج گرفته و از لحاظ نتیجه‌گیری و همچنین سبک بازی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. بازی در انزلی آن هم مقابل هواداران ملوان کار ما را بسیار سخت خواهد کرد و باید بسیار حرفه‌ای و باهوش بازی کنیم.

مدافع پرسپولیس با تمجید از عملکرد اسکوچیچ خاطرنشان کرد‍: این مربی ملوان را متحول کرده و بازیکنان این تیم از او تعریف می‌کنند. مطمئنا آنها در زمین خودشان به فکر پیروزی هستند و این کار ما را سخت می‌کند. در وضعیت حساسی هستیم و از دست دادن امتیاز می‌تواند کارمان را سخت کند. باید در انزلی بدون اشتباه بازی کنیم و از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را ببریم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا نگران امتیاز از دست دادن و همچنین پایین‌آمدن از صدرجدول نیستید گفت: من قبلا هم گفته‌ام که صدرنشینی در حال حاضر مهم نیست. شما دیدید که در هفته‌های اخیر بارها صدرجدول دچار تغییر شد و ما حساسیتی در این مورد نداریم. الان فقط باید به فکر امتیاز جمع کردن باشیم و صدرنشینی در آخرین هفته از لیگ برتر مهم است.

وی در خصوص عملکرد خوب نیلسون و مدافعان پرسپولیس تاکید کرد: وقتی یک تیم موفق می‌شود نباید فقط در مورد عملکرد تعدادی از بازیکنان صحبت کرد. وقتی گل می‌زنیم همه بازیکنان نقش دارند و وقتی هم گل می‌خوریم مطمئنا همه ما دچار اشتباه شده‌ایم. در حال حاضر هدف اصلی ما این است که نتایج خوبمان را ادامه دهیم و امیدوارم بعد از چند سال پرسپولیس قهرمان لیگ شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)