پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال گفت: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از خیلی افراد دیگر راستگوتر است و امیدواریم بتواند شرایط را بهبود بخشد.

سیدجلال حسینی پس از بازگشت تیم ملی فوتبال از اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: شرایط خوبی در آفریقای جنوبی داشتیم. تمرینات خوبی انجام دادیم و بدنسازی مناسبی داشتیم که در مجموع به آمادگی خوبی رسیدیم. برخی بازیکنان در اردوی ما اضافه شدند.

وی در مورد برنامه آینده تیم ملی تصریح کرد: 4-5 روز استراحت خواهیم کرد و پس از آن اردوی سنگین‌تری در اتریش خواهیم داشت و امیدوارم همه بازیکنان حضور داشته باشند و بتوانیم هماهنگی و آمادگی بهتری به دست آوریم.

مدافع تیم ملی در مورد امکانات و شرایط تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی یادآور شد: از لحاظ امکانات در آنجا شرایط عالی بود. آلودگی هوا و مسائل دیگر وجود نداشت اما در مورد لباس‌ها باید بگویم که فقط همین یک دست لباس را داشتیم و دائم این لباس‌ها را  می‌پوشیدیم و می‌شستیم. مشکل ما فقط لباس بود که این مسئله همه به گذشته بازمی‌گردد.

حسینی در مورد اینکه آیا کی‌روش از اردوی آفریقای جنوبی رضایت دارد یا خیر، گفت: این را باید از خود سرمربی تیم ملی بپرسیم. ما شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی در مورد بازی‌های تدارکاتی تاکید کرد: به هر حال بازی‌های دوستانه مفید است. این بازی‌ها می‌تواند به تیم ملی کمک زیادی کند و هر چه بیشتر باشد هماهنگی بازیکنان را بیشتر خواهد کرد.

مدافع تیم ملی در مورد فصل آینده خود تاکید کرد: من تازه به ایران آمده‌ام و اولین تیمی که با آنها صحبت خواهم کرد پرسپولیس خواهد بود. مدیرعامل جدید و خوبی هم سر کار آمده است که معتقدم نسبت به خیلی‌ها راستگوتر است. امیدوارم بتواند شرایط این تیم را بهبود بخشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)