پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محمد رویانیان در جلسه شب گذشته قول داد مشکلات بچه‌ها را حل کند.

سیدجلال حسینی درباره جلسه شب گذشته با رویانیان اظهار داشت: با توجه به درخواست بازیکنان من، بنگر و نوری به عنوان 3 نماینده بازیکنان انتخاب شدیم تا برای در میان گذاشتن برخی مشکلات با رویانیان مذاکره کنیم.

وی افزود: مشکلات را شب گذشته به رویانیان گفتیم و ایشان قول داد که زودتر برطرف شود اگر ما حرفی در این جلسه زدیم این حرف ما 3 نفر نبود و حرف همه تیم بود. این را همه بچه‌ها می‌دانند.

حسینی درباره اخباری مبنی بر اینکه او و دو بازیکن دیگر در شب گذشته از رویانیان پول گرفته‌اند گفت: بچه‌های ما همه‌چیز را می‌دانند ما هر حرفی که زدیم برای منافع تیم و بازیکنان بود. مشکلات بچه‌ها را گفتیم این چه حرفی است که می‌گویند ما خودمان 3 نفر پول گرفته‌ایم. ما رفتیم مشکلات را حل کنیم و در این میان بحث گرفتن پول واقعا عجیب است بازیکنان خودشان می‌دانند و اطلاعات جلسه را به آنها دادیم.

وی افزود: چیزی نداریم که بخواهیم پنهان کنیم. بچه‌ها همه‌چیز را در جریان هستند و ما معتقدیم همه باید یک اندازه بگیرند چون به نظر من همه برای موفقیت تیم یک دل تلاش کردند و همه‌چیز هم باید مساوی باشد.

حسینی در پایان درباره بازی با فولاد نیز گفت: بازی بسیار سختی را در پیش داریم. فولاد تیمی بسیار خوب و جزو صدرنشینان است امیدوارم که در یک روز خوب بتوانیم دست پر از اهواز به تهران برگردیم. بالاخره بازی سخت و حساسی است و قبل از دربی هم شرایط خاص خودش را دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)