پرسپولیس نیوز : مدافع میانی پرسپولیس معتقد است که این تیم برابر صبا مستحق برد بود ولی نتوانست ۳ امتیاز را کسب کند. او همچنین اعتقاد دارد هر کاری در بازی با صبا خواستند انجام دادند.

سیدجلال حسینی در مورد بازی با صبا گفت: می‌خواستیم اولین برد پرسپولیس را در خارج از خانه به دست بیاوریم و عزم خود را جزم کرده بودیم تا حتما 3 امتیاز را بگیریم. شروع خوبی داشتیم و در طول بازی منطقی بازی کردیم ولی متاسفانه 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. صددرصد مستحق برد بودیم ولی فرصت‌ها را از دست دادیم.

او ادامه داد: می‌دانستیم صبا بازی‌های خوبی را انجام می‌دهد و مهره‌های خوبی دارد. با این حال می‌خواستیم 3 امتیاز را بگیریم ولی خیلی بدشانس بودیم که فرصت‌هایمان تبدیل به گل نشد. واقعا بابت مساوی در این بازی حسرت می‌خوریم و در صورت کسب 3 امتیاز می‌توانستیم به صدرجدول نزدیک شویم.

حسینی در مورد صحنه‌ای که می‌خواست به بازیکن صبا حمله کند، اظهار داشت: او در چند صحنه با من برخورد داشت و حتی پا و کمرم زخم شد. به او گفتم که چرا اینطور بازی می‌کنی که به من گفت تو را ندیدم. من هم گفتم مگر می‌شود این همه خطا کنی و مرا نبینی. در آن لحظه واقعا درد داشتم و بابت بازی خشن بازیکن صبا عصبانی بودم.

او در پاسخ به این سوال که چرا با عنایتی درگیر شدی خاطرنشان کرد: فشار بازی زیاد بود و این مسائل طبیعی است. رضا گفت او تو را ندید و من هم گفتم مگر می‌شود چندبار مرا نبیند. البته باید بگویم که با رضا درگیری لفظی نداشتم و مشکلی هم با این بازیکن ندارم.

مایلی‌کهن گفته که پرسپولیس علی‌اصغری بازی کرد. حسینی در این خصوص گفت: نمی‌دانم منظور آقای مایلی‌کهن چه بوده و با حرف او مخالف هستم. اگر منظورشان در مورد مسائل تاکتیکی بوده است، باید بگویم که پرسپولیس در این بازی هر کاری که می‌خواست انجام داد. ما ضربه ایستگاهی زدیم، شوت زدیم، ارسال از کناره‌ها داشتیم و خیلی خوب بازی کردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)