پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فیزیوتراپ تیم به من گفت که مشکلی برای بازی کردن ندارم اما متأسفانه بازی کردم و عضله شکمم دچار پارگی شد.

ی   درباره بازگشتش به تهران و ترک اردوی مازندران اظهار داشت: باور کنید درد دارم، خودم هم دوست داشتم در کنار پرسپولیسی‌ها تمرین کنم اما درد زیاد اجازه نداد.

وی افزود: قبل از حضور در ترکیب تیم ملی برای روشن شدن وضعیتم را مورد معاینه پزشکان قرار دادم. فیزیوتراپ تیم به من گفت که مشکلی برای بازی کردن ندارم اما متأسفانه بازی کردم و عضله شکمم دچار پارگی شد.

حسینی تاکید کرد: باید فیزیوتراپی کنم و نمی‌دانم تا کی وضعیتم خوب می‌شود اما من با تجویز فیزیوتراپ تیم ملی خیال کردم بعد از سونوگرافی مشکلی ندارم اما متأسفانه این اتفاق برایم افتاد و انشاء‌ ‌الله سعی و تلاش می‌کنم که خیلی زودتر از این مصدومیت رهایی پیدا کنم.

حسینی در مورد شرایط پرسپولیس نیز گفت: 3 بازی بسیار سخت در پیش داریم و امیدوارم از دو اردویی که داریم بهترین استفاده را کنیم تا انشاء‌‌الله بتوانیم با شروع سال جدید به نتایج دلخواه در 3 بازی پایانی لیگ برتر برسیم.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی که چه زمانی می‌توانی به تمرینات گروهی برگردی، گفت: نمی‌دانم چه می‌شود، فعلا MRI گرفته‌ام و مشخص شد دوباره دچار پارگی عضله شکم شدم. نمی‌توانم در این باره اظهارنظری کنم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)