پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس مرد روزهای سخت هستند اما آقایان می‌خواهند آنها را رودرروی هواداران قرار دهند.

میثم حسینی با ابراز نارضایتی از وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس گفت: به خدا دیگر از وعده و وعیدهایی که داده می‌شود اما عملی نمی‌شود خسته و ناامید شده‌ایم.

مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: با نزدیک شدن به پایان فصل بازیکنان پرسپولیس باید 70 درصد از رقم قراردادهای‌شان را می‌گرفتند اما این اتفاق رخ نداده و حتی چند بازیکن پرسپولیس اصلاً پولی از باشگاه نگرفته‌اند! دریافتی دیگر بازیکنان نیز به بیش از 30 درصد از رقم قراردادشان نمی‌رسد.

وی با ابراز گلایه از مدیریت باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: هواداران پرسپولیس ما را درک کنند و بدانند بسیاری از مشکلات را فقط به خاطر آنها تحمل کردیم و دم نزدیم اما حالا آقایان می‌خواهند با وضعیت اخیر ما را رودرروی هواداران قرار دهند، در حالی که بازیکنان پرسپولیس مرد روزهای سخت هستند و این اَنگ به آنها نمی‌چسبد. باور کنید شرایط ما به گونه‌ای شده که به دلیل مشکلات مالی از هم پول قرض می‌گیریم تا هزینه زندگی‌مان را تامین کنیم.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: از روزی که آقای پروین مسولیت تیم را برعهده گرفته یک بار هم سرتمرین حاضر نشده است و حتی یک کلمه هم بازیکنان حرف نزده است. آقایان پول که نمی‌دهند حداقل به ما دلگرمی دهند. دوستانی که مدعی‌اند پرسپولیسی بوده و قلب‌شان برای این تیم می‌تپد، حتی اگر ما قهرمان شویم هم حق و حقوق‌مان را نمی‌دهند با این شرایط ناچار به اعتصاب هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)