پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس معتقد است که استقلال در دیدار عقب افتاده خود نمی‌تواند ملوان را شکست دهد.

سید جلال حسینی  درباره عملکرد پرسپولیس، حضور بلاتر در ایران و … پاسخگوی سوالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم بود.

چرا موفق به شکست استقلال خوزستان نشدید؟
حریف با دفاع بسته فقط برای کسب یک امتیاز آمده بود و بازی بسته و دفاعی را مقابل ما به نمایش گذاشت. ما هم فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما دفاع بسته و چند لایه تیم اهوازی مانع گلزنی ما شد.

 اما تیمی که می خواهد سه امتیاز را بگیرد باید راه های زیادی را برای گلزنی امتحان کند، موضوعی که در پرسپولیس دیده نشد؟
ما فقط از یک راه به دنبال گلزنی نبودیم و راه های متنوعی برای گلزنی در دستور کارمان قرار داشت اما دفاع چند لایه و بدشانسی و شاید هم کمی بی دقتی در زدن ضربات آخر باعث شد به گل نرسیم. فراموش نکنید چند فرصت ما هم از روی خط دروازه حریف بیرون کشیده شد. ما از راه زمین و هوا روی دروازه استقلال حمله کردیم.

قبول داری شانس خوبی را البته شاید برای قهرمانی نیم فصل از دست دادید؟
من فکر می کنم قهرمانی نیم فصل خیلی مهم نیست و به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند. البته به نظرم بازی استقلال و ملوان (که 3 آذر برگزار می‌شود) تکلیف قهرمان نیم فصل را مشخص می کند و به اعتقاد من ملوان بباز به استقلال نیست و از استقلال امتیاز خواهد گرفت.

کسب قهرمانی در لیگ یا جام حذفی، کدام یک برای پرسپولیس مهمتر است ودر اولویت قرار دارد؟
برای قهرمانی در هر دو جام برنامه ریزی کردیم و مدعی جدی قهرمانی هستیم. درصدیم در لیگ پس از شش فصل دوباره قهرمان شویم و هوادارانمان را بیش از این برای قهرمانی لیگ در انتظار نگه نداریم. از سوی دیگر در جام حذفی هم همیشه یک تیم مدعی بودیم و همه می دانند مدعی اصلی قهرمانی در جام حذفی پرسپولیس است.

 با برخورد با فولاد شانس قهرمانی تان در جام حذفی کمتر نمی شود؟
فولاد تیم خوبی است اما ما در لیگ یک بار بار این تیم را شکست دادیم و قطعا بازی برابر پرسپولیس برای آنها هم سخت خواهد بود. ما در تهران و اهواز محکوم به حذف فولاد و صعود به جمع چهار تیم هستیم هر چند که طبیعی است ما در تهران کار راحت تری برای بردن فولاد داریم.

مشکلات مالی پرسپولیس هم به نظر می رسد این روزها حاشیه هایی را به وجود آورده است.
تیم ما مشکل حاشیه ای ندارد. انشاالله مسائل مالی هم حل می شود تا بازیکنان با دلگرمی بیشتری در نیم فصل دوم و جام حذفی حضور پیدا کنند. فکر می کنم وضعیت اخیر تیم ما پاسخی است برای کسانی که دائما با لقب بازیکنان میلیاردی ودیگر مسایل سعی می کردند برای ما مشکل حاشیه ای به وجود بیاورند.

در مورد دعوت به تیم ملی و لیست جدید کی‌روش چه نظری داری؟
کی‌روش همیشه بهترین ها را به تیم ملی دعوت می کند و همیشه بازیکنان شایسته توسط او و دستیاران ایشان به خوبی در بازی های مختلف رصد می شوند و هیچ بازیکن شایسته ای از چشم او پنهان نمی ماند.

در مورد حضور بلاتر در ایران چه صحبتی داری؟
حضور شخص اول فیفا اتفاق مهمی برای ما بود و قطعا اعتبار فوتبال ما را بالاتر می برد. حتما مسولان ما هم از حضور ایشان بهره لازم را برده اند. مسلما حضور شخصی مثل بلاتر باعث پیشرفت بیشتر فوتبال ما می شود و در حالی که ما به جام جهانی راه پیدا کردیم حضور او می تواند امتیازهای مثبتی را برای فوتبال ما داشته باشد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)