پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در بازی با مونته نگرو مصدومیت جزئی برای من اتفاق افتاد که با چند روز استراحت حل شد و مشکلی نیست.

سید جلال حسینی در خصوص اردوی تیم‌ملی در اتریش گفت:همه چیز در این اردو خوب بود. تمرینات خوبی برگزار کردیم و 3 بازی عالی هم انجام دادیم. در این اردو به آمادگی خوبی رسیدیم و آماده سفر به برزیل هستیم.

وی در مورد این که تیم‌ملی با برگزاری این دو اردو برای جام جهانی آماده شده است ادامه داد: البته ما فرصت های زیادی از دست دادیم اما برگزاری این دو اردو خیلی به ما کمک کرد و از نظر روحی و بدنی به شرایط ایده‌آلی دست یافتیم.

حسینی افزود: قوام تیم‌ملی به دست آمده و در اردوی برزیل به امادگی صددرصد می رسیم و آماده حضوری پرقدرت در جام جهانی برزیل می شویم.

وی در مورد مصدومیتش در این اردو هم خاطرنشان کرد: در بازی با مونته نگرو مصدومیت جزیی برای من اتفاق افتاد که با چند روز استراحت حل شد و مشکلی نیست.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره مصدومیت هاشم بیک زاده هم اظهار داشت: خیلی از مصدومیتش ناراحت شدیم و واقعا خودش هم از این اتفاق ناراحت شد اما با یک تصمیم خوب راهی برزیل شد و امیدوارم که به جام جهانی برسد.

حسینی در پایان در خصوص لباس های تیم‌ملی هم افزود: لباس‌ها در حال بهتر شدن هستند!
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)