پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: انجام بازی‌های تدارکاتی بزرگ می‌تواند روی روند تیم ملی اثرگذار باشد و ما در انتظار چنین دیدارهایی هستیم.

سیدجلال حسینی  در مورد پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند و لبنان و راهیابی به جام ملت‌های 2015 آسیا عنوان کرد: با توجه به اینکه خیلی دیر به دیر دور هم جمع می‌شویم اما در مجموع اردوی بدی را پشت سر نگذاشتیم و توانستیم با کسب 2 نتیجه خوب با موفقیت به جام ملت‌های آسیا صعود کنیم.

وی ادامه داد: واقعاً منتظر بازی‌های تدارکاتی خوب برای تیم ملی هستیم و اینکه تیم‌مان به صورت جدی محک بخورد. مسئولان باید دنبال چنین شرایطی باشند، چرا که تیم ملی شرایط حساسی دارد. شما نگاه کنید کره و ژاپن چند دیدار تدارکاتی را واگذار کردند اما الان تیم‌های بزرگ دنیا را شکست می‌دهند. قطعاً برگزاری چنین بازی‌هایی می‌تواند روی روند تیم ملی تاثیرگذار باشد.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط بازی با لبنان اظهار داشت: بعد از پیروزی مقابل تایلند با تمرکز بالا آمده بودیم تا لبنان را هم شکست بدهیم. برای همه ما در درجه اول موفقیت تیم ملی مهم بود که خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

حسینی تصریح کرد: اگر در بازی‌های انتخابی جام جهانی به لبنان باختیم به خاطر شرایط خاص فوتبال ما بود اما در بازی اخیر راه بردن لبنان را بلد بودیم و به 3 امتیاز بازی هم دست پیدا کردیم.

وی در مورد اتفاقات تلخ پیش از بازی ایران و لبنان نیز گفت: واقعاً شوکه شده بودم اما این دست اتفاقات و موضوعات ربطی به ما ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)