پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرگز نباید دیدارهای قبلی استقلال و پرسپولیس را برای دربی مدنظر قرار داد.

ابتدا از شرایط پرسپولیس شروع کنیم؛ وضعیت تیم چطور است؟

خوشبختانه با بردی که مقابل فولاد به دست آوردیم به شرایط ایده‌آل برگشته‌ایم. بازی مقابل خیلی سخت بود، اما در همان مسابقه شکست به تیم نفت را فراموش کردیم. ما باید در هر بازی بیشتر دقت کنیم تا امتیاز‌ها را راحت از دست ندهیم.

پس می توان گفت که به دلیل پیروزی شما مقابل فولاد و شکست استقلال در اهواز، شرایط شما برای دربی 77 بهتر از آبی‌ها است؟

اصلا اینطور نیست. شرایط دربی با همه بازی‌ها فرق دارد. این را تک تک بازیکنان دو تیم هم می‌دانند. تیمی در روز دربی موفق و سربلند است که تمرکز و تلاش بیشتری را از خود نشان دهد. بازی‌های قبلی هیچ ربطی به دربی ندارد و من با این موضوع مخالفم. امیدوارم که ما این موضوع را با جدیت دنبال کنیم.

دربی چه تفاوتی با بازی‌های دیگر دارد؟

بالاخره میل هواداران به بردن زیاد است. نگاه‌ها به این بازی فراوان است. ما مقابل استقلالی بازی می‌کنیم که باتجربه و فوتبال بلد است. آنها حتی در آسیا هم خلاقیت‌های خود را نشان دادند و باور کنید کار ما خیلی سخت است. هرگز نباید این تیم را دست کم بگیریم چون خطرناک است.

قطعا به برد فکر می‌کنید؟

برای موفقیت در هر بازی نیاز به تلاش و کوشش است. کار خیلی سخت است و اگر برد می‌خواهیم باید بیشتر تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم. هر دو تیم شرایط خوبی دارند و در زمین بازی به نظرم همه چیز مشخص خواهد شد. استقلال تیم خوبی است و هرگز نمی‌توان این بازی را از قبل پیش‌بینی کرد.

چرا؟

چون هر دو تیم برد می‌خواهند تا دل هوادارانشان را شاد کنند، از طرفی دیگر استقلال کادر فنی بزرگی مثل پرسپولیس دارد، پس کارها سخت است و پیش‌بینی اشتباه. هر تیمی در زمین تلاش کرد و زحمت کشید برنده می‌شود. استقلال در همه خطوط خود بازیکنان خطرناکی دارد و از طرفی ما هم جوانان جویای نام داریم. امیدوارم که زحمت و تلاش بیشتر در این بازی موفق باشیم.

برای دربی هم شما کاپیتان پرسپولیس هستید؟

کاپیتان تیم را علی دایی مشخص می‌کند اما با توجه به اینکه برخی بچه‌ها نبودند سرمربی تیم این ماموریت را به من داد. من برایم فرقی ندارد. البته بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس افتخار بزرگی است چون دست بازیکنان بزرگی بسته شده است که گردن این فوتبال حق دارند اما من همیشه با تمام وجودم برای تیم بازی می‌کنم و چون در آخرین نقطه زمین البته قبل از دروازه‌بان هستم و بیشتر بازیکنان را راهنمایی می کنم. برای تیم ما مهم بردن است و انشاءالله بتوانیم در پایان فصل یک جام بگیریم.

نتیجه دربی را پیش‌بینی نمی‌کنید؟

بازی سخت است. هر دو تیم با تلاش و کوشش فراوان وارد این بازی می‌شوند پس اجازه دهید تا بعد از بازی همه چیز مشخص شود. هر دو تیم بسیار خوب هستند و باخت و بردشان در بازی‌های قبلی هم هیچ ارتباطی به دربی ندارد، چون شرایط خاص است. هم ما از آنها شناخت داریم و هم آنها از ما شناخت دارند، پس باید تمرکزمان را به داخل زمین مشغول کنیم نه به مسائل دیگر.

نظرت در مورد حضور محمدرضا خلعتبری چیست؟

خلعتبری بازیکن خوبی است و یکی از ملی‌پوشانی که در چند سال اخیر خوب برای تیم ملی زحمت کشیده است اما از جوان و باتجربه از نیمکت‌نشین تا حتی آنهایی که مصدوم یا روی سکو می‌روند همه با کمک همدیگر باید تلاش کنیم تا به هدفمان برسیم. پس به کمک همدیگر بیشتر از همه چیز نیاز داریم. مطمئن باشید هر وقت اجازه ندادیم حاشیه وارد تیم شود و در قالب یک خانواده یکدل بودیم، پرسپولیس هم سربلند شد. ما باید فقط به شادی دل این هواداران فکر کنیم که هرگز ما را تنها نگذاشتند. در بازی با فولاد خودتان دیدید چه استقبالی از تیم ما شد. این در شرایطی بود که در بازی با نفت نتیجه را برای روی یک بدشانسی و اتفاق واگذار کردیم. پس باید برای رضایت این هواداران در بازی‌ که بسیار سخت و حساس هم هست بیشتر تلاش کنیم و هرگز حریف را دست‌کم نگیریم. آرامش و انگیزه می‌تواند رمز موفقیت تیم ما باشد البته باز هم می‌گویم استقلال هم با موفقیتش در فصل گذشته و جاری و مخصوصا در آسیا نشان داده تیمی بسیار خوب و منسجم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)