پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به چند بازی خانگی پشت سر هم در تهران به صورت ویژه نگاه می‌کنیم.

سیدجلال حسینی درباره بازی مقابل مس کرمان اظهار داشت: با توجه به عملکرد خوبی که در دو بازی گذشته داشتیم خوشبختانه از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار عالی و خوبی قرار داریم و با فراموش کردن بازی‌های گذشته به دنبال گرفتن سه امتیاز در بازی فردا هستیم.

وی افزود: مس کرمان تیم خوب و غیرقابل پیش‌بینی است به همین دلیل هرگز حق نداریم آنها را دست کم بگیریم.ما چند بازی خانگی پیش رو داریم و با نگاه ویژه ای در این بازی ها به میدان خواهیم رفت البته در کل بازی‌های داخل و خارج از خانه نباید برای ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم چندان فرق داشته باشد. ولی از لحاظ روحی و روانی بازی‌های داخل خانه برای ما خیلی مهم است.

حسینی خاطرنشان کرد: ما 3 امتیاز بازی مقابل مس را می‌خواهیم در شرایطی که به دنبال رکوردزنی و این حرفها نیستیم اما دوست ندارم دروازه ما حالا حالاها باز شود. چون این مسئله تمرکز تیمی ما را بالا می‌برد.امیدوارم که در بازی مقابل مس بدون گل خورده برنده باشیم.

وی در پایان در مورد عملکرد نیلسون نیز گفت: او واقعا دروازه‌بان جذاب و باتجربه‌ای است. مانند دو دروازه‌بان دیگر پرسپولیس. بالاخره او هم همیشه از تجربه‌اش بهترین استفاده‌ها را می‌کند و من امیدوارم که فردا هم همه با هم کمک کنیم تا با یک ساختار دفاعی خوب دروازه‌مان بسته بماند.

ما باید بدانیم که هیچ حریفی را نباید دست کم بگیریم حتی تیم‌هایی که وضعیت خوبی را ندارند که خدای نکرده مثل پارسال غافلگیر می‌شویم و آن وقت حسرت امتیازهای از دست رفته را می‌خوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)