پرسپولیس نیوز :مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیم‌فصل دوم باید در خارج از خانه بهترین نتایج را بگیریم تا مدعی قهرمانی باشیم.

سید جلال حسینی ابتدا در خصوص شرایط تیم ملی و دو بازی پیش رو مقابل تایلند و لبنان اظهار داشت: بدون شک دو بازی بسیار سخت را مقابل حریفانی که برای بازی با ما برنامه‌ریزی‌های زیادی کردند، داریم.

وی افزود: شاید لبنان و تایلند شانسی برای صعود نداشته باشند اما مطمئناً همیشه این تیم‌ها بازی مقابل ایران را مانند فینال یک تورنمنت می‌دانند و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند.

وی افزود: تایلند تیمی سرعتی در خانه خود با شرایط جوی و میزبانیش بسیار خطرناک است و خیلی تیم‌ها را کشور خود غافلگیر کرده و از طرفی دیگر در لیگ قهرمانان هم خوب نتیجه گرفته است.

حسینی ادامه داد: از طرفی دیگر لبنان هم تیم بدی نیست و قطعاً باز هم از حربه دفاع و نیم‌نگاه به ضد حملات مقابل ما به میدان می‌رود تا بتواند حداقل با یک مساوی شرایط خود را در جدول بهتر کند. ما هم باید ثابت کنیم که در خانه هم می‌توانیم لبنان را شکست دهیم و هرگز نباید به فکر آن خاطره تلخ بیافتیم و تمرکزمان را از دست بدهیم. امیدوارم که با گرفتن یک شش امتیاز با خیال راحت مسافر جام ملت‌ها شویم.

وی درباره شرایط پرسپولیس نیز گفت: به نظرم ما را چشم زدند هر اسم و نامی روی تیم ما گذاشتند و خودشان بهترین استفاده‌ها را در آرامش کردند. من امیدوارم که بتوانیم با برطرف کردن مشکلات پیش رو در نیم‌فصل دوم که بازی‌ها چند برابر سخت می‌شود و ما باید در خارج از خانه بهتر نتایج بگیریم همین جایگاه خود را حفظ کنیم تا دست خالی فصل را تمام نکنیم.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: من هم نمی‌دانم در فصل اول رضایت هواداران را جلب کرده‌ام یا خیر هیچ‌وقت به دنبال آمار و ارقام و رکورد نبودم و امیدوارم باز هم بتوانم برای پرسپولیس در نیم‌فصل دوم موثر باشم بالاخره اگر از ساختار دفاعی در نیم‌فصل دوم محکم باشیم قطعاً می‌توانیم در حملات خطرناک‌تر از گذشته باشیم تیم‌ها شناخت خوبی روی ما پیدا کردند و نیم‌فصل دوم شاید حساس‌ترین بازی‌ها در پیش باشد. من به تیم‌مان امیدوارم و به نظرم با آرامش می‌توانیم به هدف‌مان برسیم. من در هر تیمی که بودم قهرمانی را حفظ کردم و امیدوارم برایم در پرسپولیس هم این اتفاق بیافتد چون با تمام وجودم تلاش می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)