پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در شرایطی مقابل صدرنشین لیگ آفریقای جنوبی شکست خوردیم که زیر تمرینات سخت و طاقت‌فرسای بدنسازی هستیم.

سیدجلال حسینی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان و شکست مقابل تیم صدرنشین لیگ باشگاهی آفریقای جنوبی اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی‌های کارلوس کی‌روش در اردوی آفریقای جنوبی تمرینات بدنسازی سخت و طاقت‌فرسایی را دنبال کردیم و به نظرم تصاویری که به ایران رسیده نمایانگر این موضوع است.

وی افزود: ما بازی‌های دوستانه خوبی انجام دادیم و هدف ما جام جهانی است نه برد مقابل صدرنشین آفریقای جنوبی. در بازی روز گذشته هم کی‌روش سعی کرد به همه بازیکنان بازی دهد تا شرایط آنها را برای جام جهانی بسنجد.

حسینی یادآور شد: همین که با تیم‌های آفریقایی بازی می‌کنیم که سطح‌شان نزدیک به نیجریه حریف اول ما در جام جهانی است، خیلی خوب است و باید از این بازی‌ها برای جام جهانی درس بگیریم.

حسینی در خصوص ناراحتی اخیر کی‌روش بابت بی‌توجهی به تیم ملی نیز گفت: من بازیکن هستم و باید تمام تمرکزم را به بازی تیمم مشغول کنم. ما باید 40 روز با تمام توان‌مان به تیم ملی توجه کنیم. به نظرم با توجه به اردوی آفریقای جنوبی و تمرینات پرفشار و طاقت‌فرسای بدنسازی می‌توانیم نتیجه خوبی از این اردو بگیریم و انشاءالله با برگزاری اردوهای بعدی و بازی‌های تدارکاتی آینده به هماهنگی لازم می‌رسیم. دیر شروع کردیم اما خدا را شکر خیلی خوب رو به جلو می‌رویم و این برای تیم ملی خوب است.

وی در پایان تاکید کرد: ببینید ما باید مانند 31 تیم دیگر جام جهانی تلاش کنیم. گروه‌مان سخت است و غیرقابل پیش‌بینی اما با تمرینات کی‌روش که قطعا اگر نظر می‌دهد به خاطر تیم ملی است. می‌خواهیم در جام جهانی زنگ تفریح نشویم. بالاخره ایرانی‌ها همیشه ثابت کردند که می‌توانند کارهای غیرممکن انجام دهند و انشاءالله ما هم با تمام وجود سعی خواهیم کرد در جام جهانی شرمنده مردم نشویم. دیگر همه چیز دست خداست.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)