پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من روی حرف‌های قبلی‌ام ایستاده‌ام و امیدوارم آقایان هرچه سریعتر به مشکلات رسیدگی کنند.

جلال حسینی در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه پرسپولیس پس از مصاحبه‌اش و ناراحتی از عدم پرداخت مطالبات با تو کسی تماس گرفت یا خیر گفت: خیر هنوز هم هیچ تماسی با من نگرفته اند. من هنوز روی حرف‌های قبلی‌ام ایستاده‌ام و امیدوارم آقایان مشکلات را حل کنند.

حسینی ادامه داد: امیدوارم آقایان بتوانند ثابت کنند طبق گفته‌های خودشان من بیشتر از حقم از پرسپولیس گرفته‌ام نمی‌دانم ماجرا چیست اما روی حرفم ایستاده‌ام و امیدوارم این مشکلات حل شود.

حسینی خاطرنشان کرد: خدا را شکر که قهرمان نیم‌فصل شدیم و دل میلیون‌ها هوادار را پس از مدتها شاد کردیم اما هدف ما بیشتر انتهای فصل است. کار سختی را پشت سر گذاشتیم و شاید تیم‌های دیگر مشکلات ما را داشته‌اند و به جای پرسپولیس بودند نمی‌توانستند با این شرایط قهرمان نیم‌فصل شوند.

وی افزود: مشکلات هست اما هرگز اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به تیم وارد کند. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و همینطور مثل نیم‌فصل اول رو به جلو می‌رویم. واقعا بچه‌ها در نیم‌فصل اول با تمام مشکلات سنگ تمام گذاشتند و زحمت کشیدند. من چیز زیادی نمی‌خواهم و فقط به خاطر مشکلاتی که دفعه گذشته درباره آن حرف زدم می‌خواهم این مسائل حل شود.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران هم سپاسگزارم که امسال ما را در نیم‌فصل اول تنها نگذاشتند و امیدوارم که باز هم ما را حمایت کنند. خدا را شکر بچه‌ها با مشکلات کنار آمدند و قهرمان نیم‌فصل شدیم و دیدید که اجازه ندادند مشکلات خدشه‌ای به تیم وارد کند اما بقیه هم به فکر این مسائل باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)