پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ مشکلی با هواداران استقلال ندارم.

میثم حسینی پس از پیروزی 3 بر یک برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی سختی بود، فولاد پنج هفته متوالی به برد رسیده بود اما توانستیم با نظم و با کیفیت بازی کنیم و سه امتیاز خوبی را بگیریم. این برد را به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌‌کنم.

وی در مورد فراز و نشیب پرسپولیس گفت: ما هفته گذشته مقابل نفت هم خوب کار کردیم اما فقط در ایجاد موقعیت ضعف داشتیم. با انگیزه‌هایی که دایی به ما می‌دهد و راهنمایی‌های فنی او توانستیم مقابل فولاد هم خوب و منطقی بازی کنیم و به پیروزی برسیم.

حسینی ادامه داد: پرسپولیس در دو فصل گذشته جایگاه خوبی نداشته اما ما می‌خواهیم در این فصل به موفقیت برسیم. این برد نباید ما را مغرور کند، زیرا دربی سختی را پیش‌رو داریم. ما صد درصد برای برد به دیدار استقلال می‌رویم.

وی در مورد تجربه حضور در دربی با پیراهن استقلال گفت: من این مسئله را به فال نیک می‌گیرم. من شرایط دربی را به خوبی می‌دانم و استقلال هم همیشه استقلال است و به این تیم احترام می‌گذارم. من با استقلال معرفی شدم و برای هواداران این تیم هم احترام زیادی قائل هستم مطمئن باشید که هیچ مشکلی بین من و هواداران استقلال پیش نمی‌آید من همیشه آنها را دوست دارم و آنها هم من را دوست دارند و برای آنها احترام قائلم قبل از بازی هم به سمت نیمکت استقلال می‌روم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)