پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چه می‌خواهیم بازی پرسپولیس و سپاهان را تمام کنیم اما نمی‌دانم چرا کرانچار کاسه داغ‌تر از آش شده است.

سیدجلال حسینی اظهار داشت: درباره اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان حرف‌های لازم زده شد و ما با کسب تجربه در این بازی باید به فکر بازی‌های حساس آینده خودمان باشیم.

وی افزود: ما دوست داریم همه چیز زودتر این مسائل تمام شود اما واقعا مانده‌ام که چرا کرانچار کاسه‌ داغ‌تر از آش شده و دست از حرف‌های بی‌ربطش برنمی‌دارد.

حسینی ادامه داد: آقای کرانچار بهتر است کار خودش را بکند و زیاد درباره پرسپولیس نظر ندهد کارشناسان خودشان بهترین قاضی هستند تا درباره بازی با سپاهان و اتفاقات آن صحبت کنند.

وی یادآور شد: اما متاسفانه علیرغم حرف‌های بی‌ربطی که کرانچار می‌زند به نظرم باز هم زیاد حرف می‌زند و معلوم نیست به دنبال چه هدفی است. او بهتر است به سپاهان بپردازد و زیاد درباره پرسپولیس نظر ندهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما چند بازی حساس پیش رو داریم اما با تجربه‌ای که به دست آوردیم باید بدانیم که با تمرکز بیشتر باید به آینده فکر کنیم. بچه‌های ما باید بدانند قهرمانی خیلی سخت است و باید برای رسیدن به هدف‌مان با همه بجنگیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)