پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی بهتر از هر کسی نسبت به شرایط بازیکنان در تمرینات خبر دارد، تاکید کرد: از خط خوردن خلعتبری خیلی تعجب کردم زیرا این بازیکن در اکثر بازی‌های تیم ملی حضور داشته است.

حسین عبدی در خصوص اعلام فهرست نهایی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: سرمربی یک تیم بهترین فرد برای توضیح دادن درباره فهرست تیم است. اینکه چرا و چگونه بازیکنی که در اکثر بازی‌های تیم ملی حضور داشته ولی به یکباره خط خورده است را تنها کی‌روش می‌تواند پاسخگو باشد.

وی افزود: مربی بر اساس نیازهایش بازیکنان را انتخاب می‌کند ولی من از خط خوردن خلعتبری خیلی تعجب کردم چون این بازیکن در اکثر بازی‌های تیم ملی به میدان رفت و موثر هم واقع شد اما کی‌روش در تمرینات حضور داشته و از شرایط آنها با خبر است. او بهترین کسی است که می‌تواند درباره لیست تیم ملی پاسخگو باشد.

پیشکسوت فوتبال درباره حضور خود در جلسه شنبه شب باشگاه نفت تهران گفت: قبلا با ما صحبت شده بود ولی قرار بر این شد که این موضوع رسانه‌ای نشود. شنبه شب هم از هر سه نفر خواستند که در جلسه حضور پیدا کنند تا نقطه نظرات مطرح شود.

عبدی در پایان گفت: شاید این کار خیلی حرفه‌ای نبوده ولی قشنگ بود و من برای باشگاه و سرمربی جدید تیم هم آرزوی موفقیت می‌کنم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)