ناهماهنگي بين خطوط از دلايل شكست تيم اميد بود

مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ناهماهنگي بين خطوط يكي از دلايل عدم موفقيت تيم ملي اميد بود.

 

حسين عبدي گفت: انتظار ما از تيم ملي اميد بيشتر بود و اين تيم بدون بازيكنان بزرگسال هم مي‌توانست به اين جايگاه برسد. به نظر من ناهماهنگي بين خطوط تيم يكي از دلايل عدم موفقيت تيم ملي اميد بود.

وي افزود: ما بايد تفكرمان را نسبت به سازماندهي تيم‌ها متمركز كنيم و برنامه‌هاي بلندمدتي را براي موفقيت تيم ملي اميد داشته باشيم. البته تنها برنامه‌ريزي كافي نيست. بايد به برنامه‌ها عمل كرد و از تيم‌هاي پايه بيشتر از گذشته حمايت كرد.

مربي پرسپوليس با اشاره به برنامه‌ريزي فدراسيون فوتبال امارات گفت:

 

مسوولان فوتبال امارات از مدت‌ها پيش به باشگاه‌ها دستور دادند تا از بازيكنان اميد اين كشور به طور ثابت در تركيب تيم‌هاي باشگاهي استفاده كنند تا اين بازيكنان تجربه كافي براي حضور در مسابقه‌هاي آسيايي گوانگ‌جو را به دست آورند. اين موضوع موجب پيشرفت بازيكنان و نهايتا تيم اميد اين كشور شد و ما امروز شاهد نتيجه آن هستيم.

حسين عبدي همچنين درباره‌ي بازي يكشنبه تيمش مقابل سپاهان گفت: متاسفانه بعد از بازي هفته گذشته مقابل داماش چند نفر از بازيكنان ما مصدوم شدند و ممكن است هفته آينده نتوانيم از آنان در تركيب ثابت بهره ببريم. دو بازيكن ما نيز در اردوي تيم ملي اميد به سر مي‌برند.

وي افزود: نيمكت ذخيره‌هاي پرسپوليس هم از توانايي‌هاي بالايي برخوردار است و ما قصد داريم تا توانايي خود را در اجراي تاكتيك در بازي به نمايش بگذاريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)