پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: در دربی ۷۷ هر دو تیم تنها به دنبال گل نخوردن و باج ندادن بودند.

حسین عبدی درباره تساوی بدون گل دربی 77 گفت: شرایط بازی در نیمه نخست نشان داد که دو تیم به دنبال گل نخوردن بودند و هیجان و استرس بازی سبب شده بود هر دو تیم در ابتدا بیشتر به فکر حفظ دروازه باشند تا اینکه موقعیت ایجاد کنند.

وی ادامه داد: روی ضربات ایستگاهی استرس هر دو تیم بویژه استقلال که با نفرات زیاد دفاع می‌کرد و در محوطه جریمه خود تجمع کرده بودند مشخص بود. گاهی دیده می‌شد برای یک توپ دو بازیکن به سمت آن می‌رفتند و این نشان می‌دهد اولویت دو تیم گل نخوردن بود.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: ضدحملات نیز بخش دیگری از کار دو تیم را تشکیل می‌داد که شاید یکی از معدود موقعیت‌های جدی پرسپولیس هم پاس صادقیان بود که با ضربه مدافع استقلال به سیدصالحی نرسید. در مقابل استقلال هم متکی به توپ‌های ارسالی از کناره‌ها بود و تنها موقعیت‌های این تیم ضربه سر نکونام و شوت اکبرپور بود.

عبدی تصریح کرد: حرکتی که اکبرپور در نیمه نخست انجام داد و به سمت دروازه پرسپولیس شوت زد فاصله بین بازیکنان پرسپولیس را نشان داد و اینکه هافبک دفاعی پرسپولیس مرکزیت خود را از دست داده و غافلگیرمی‌شد که این موضوع به نفع پرسپولیس نبود.

وی ادامه داد: نیمه نخست بازی بدون صحنه چندان جدی به پایان رسید و به نظر می‌آمد بازیکنان حتی مربیان دو تیم تحت تاثیر هیجان بازی قرار گرفتند.

پیشکسوت پرسپولیس در باره نیمه دوم بازی گفت: در این نیمه دو تیم بازی را بهتر آغاز کردند و حملاتی انجام دادند اما به مرور شرایط به همان وضعیت نیمه نخست بازگشت و دو تیم با ارسال‌های بلند به دنبال گلزنی به یکدیگر بودند.

عبدی تصریح کرد: دو تیم بازی را ریسک پائین را به نمایش گذاشتند و شاید ضربه ساموئل از معدود صحنه‌های حساس در نیمه دوم و کل بازی بود. در واقع استقلال و پرسپولیس بیشتر به دنبال آن بودند که با گرفتن خطا و ضربات ایستگاهی گلزنی کنند. البته بیشتر مواقع بازی‌های این دو تیم چنین درمی‌آید که تنها با قدرت به زمین می‌روند تا به یکدیگر باج ندهند.

عبدی در پایان گفت: در مجموع بازی زیبایی ندیدیم که بخواهیم درباره مسائل فنی آن توضیح دهیم و تصور می‌کنم بازنده این بازی تماشاگران بودند که از تماشای یک دیدار زیبا محروم شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)