پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تشکیل این کمیته را اقدام مفیدی دانست و گفت: کمیته فنی می تواند با هدایت و کنترل روند فنی تیم به آن کمک کند.

حسین عبدی که به عضویت کمیته‌ فنی باشگاه پرسپولیس در آمده است درباره این کمیته‌ گفت: دیشب (دوشنبه) به من اطلاع دادند که چنین کمیته‌ای تشکیل شده و هنوز جلسه‌ای برگزار نکرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم به پرسپولیس کمک کنیم تا از این حال و هوایی که دارد بیرون بیاید و به جایگاه حقیقی‌اش برسد.

وی در ادامه گفت: کمیته‌ فنی بیشترین کمکی که می‌تواند به تیم کند در انتخاب بازیکنان پیش از فصل است. نوع نگاه و دیدگاه باشگاه و فلسفه‌ای که بر اساس آن باشگاه شکل گرفته است از سوی کمیته‌ هدایت و کنترل می‌شود. کمیته‌ مستقیما وارد کار نمی‌شود اما تمام روند فنی تیم را کنترل می‌کند تا با تعاملی که بین همه ارکان باشگاه وجود دارد به راهکارهای مناسبی دست پیدا کند.

عبدی درباره نگرانی هواداران از دخالت احتمالی کمیته‌ فنی در کار کادر فنی تیم گفت: همیشه اعتقاد داشته‌ام که دخالت و کمک فاصله‌ای به باریکی یک تار مو دارند. هر کسی که کار خود را درست انجام دهد کمک می‌کند، ولی اگر بحث دخالت در میان باشد تشنج ایجاد می‌شود.

کاپیتان سال‌های نه چندان دور پرسپولیس درباره ترکیب کمیته‌ فنی این باشگاه نیز گفت: به جز من سایر اعضا هم فنی هستند و هم با تجربه. فکر می‌کنم حضور آنها به پرسپولیس کمک زیادی می‌کند تا هم از نظر فنی و هم وزن مدیریتی بالا برود. تیمی پشت تیم دیگر تشکیل شده تا به پرسپولیس کمک کند.

عبدی در ادامه اظهار کرد: اگر به فصل گذشته بازگردیم می بینیم که استرس‌های زیادی به پرسپولیس وارد شد. دو فصل قبل پرسپولیس وضعیت خوبی نداشت و در شروع فصل پیش تبلیغات زیادی مطرح شد و گفته شد که پول فراوانی وجود دارد و این مساله حساسیت بقیه تیم‌ها را برانگیخت. در ادامه فصل هم عدم پرداخت‌ها مشکل ساز شد تا این که در میانه های فصل به اوج خود رسید.

وی افزود: دگرگونی‌هایی که الان شاهدش هستیم باید بتواند حساسیت‌ها را کم کند و راهکارهای مناسبی برای تیم پیدا کند.

عبدی درباره هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس نیز گفت: نمی‌شود که کار هیچ مدیری را پیش از این که کارش شروع شود بررسی کرد. عملکرد افرادی که تازه روی کار آمده اند باید هر چند ماه به چند ماه زیر ذره بین گذاشته شود تا با ارزیابی کاملی درباره‌اش دست پیدا کنیم.

 حمید استیلی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفته است که دوست دارد کار فنی انجام دهد. حسین عبدی هم جزو چند ده نفری در دنیا است که مدرک حرفه‌ای مربیگری از انگلیس دریافت کرده است.

عبدی درباره علاقه‌اش برای کار فنی گفت: نگرش من و تمام مربیان حرفه‌ای در این است که کار فنی انجام دهند اما این اتفاق هر جایی نباید رخ دهد. همچنین شرح وظایف افراد مشخص است و هر سرمربی می‌تواند کادر فنی خود را انتخاب کند.

عضو جدید کمیته‌ فنی باشگاه پرسپولیس در پایان پیش‌بینی‌اش از وضعیت پرسپولیس در فصل آینده را این گونه بیان کرد: امیدوارم هر کسی بار مسئولیت خود را که سنگین هم هست به دوش بکشد تا پرسپولیس به جایگاه واقعی‌اش باز گردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)