پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید، صحبت‌های من در مورد هزینه‌های 70 میلیاردی باشگاه‌ها مختص باشگاه پرسپولیس نبوده است.

حسین عبدی با بیان اینکه تمام بازیکنانی که نمایش قابل قبولی در لیگ داشتند به تیم ملی دعوت شدند، اظهار کرد: اگر قرار بود کسان دیگری لیست تیم ملی را انتخاب می‌کردند، اکثر نفراتی که آقای کی‌روش انتخاب کردند در لیست آنها هم بود. کادر فنی تیم ملی آنچه را که برای موفقیت لازم است انجام می‌دهد. من هم امیدوارم در لیست نهایی تیم ملی کسانی که محق‌تر هستند حضور داشته باشند.

وی همچنین در مورد حضور کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی روی نیمکت تیم ملی نیز گفت:‌ از اینکه ایشان به ایران آمدند من خوشحال شدم زیرا حداقل توانست تیم ملی را به جام جهانی ببرد. از کی‌روش باید برای تیم‌های پایه برنامه بخواهیم. امیدوارم ایشان بعد از جام جهانی بماند و به فوتبال ما کمک کند و برای نسل‌های بعدی ما برنامه‌ریزی انجام دهد. البته باید خودمان هم برنامه‌ریزی‌ها را ادامه دهیم.

این کارشناس فوتبال در مورد چالش‌هایی که پیش از اردوی آفریقای جنوبی میان باشگاه‌ها و تیم ملی به وجود آمده نیز اظهار کرد: تیم ملی با اردوهای بلندمدت و کوتاه مدت باشگاه‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است. باشگاه‌ها و تیم ملی باید با هم تعامل داشته باشند. به نظر من می‌شود هم بازیکنان در تیم ملی حضور داشته باشند و هم به بازی‌های باشگاهی‌شان برسند. هم باشگاه‌ها و هم تیم ملی حق دارند و باید با یک برنامه‌ریزی درست میان آنها تعامل ایجاد کرد.

عبدی همچنین در مورد اظهارات محمد رویانیان نیز گفت: در مصاحبه‌ای که روز شنبه با ایسنا انجام دادم صحبت‌های کلی را مطرح کردم. در آن مصاحبه در مورد مدیریت هزینه‌های کلی صحبت کردیم و عنوان کردم که با هزینه‌های کمتر هم می‌توان در کورس قهرمانی حضور داشت و تیمی با هزینه‌های بیشتر نمی‌تواند نتایج لازم را بگیرد اما امروز (یکشنبه) آقای رویانیان نسبت به صحبت‌های من واکنش نشان دادند که من فکر می‌کنم برداشت ایشان از صحبت‌های من درست نبوده است. من گفته بودم اگر تیمی در ابعاد هفت میلیارد تومان، هزینه کند و در کورس قهرمانی قرار گیرد در مقابل تیمی که جمع هزینه‌های چند ساله‌اش، هفتاد میلیارد تومان می‌شود هنرمندانه‌تر عمل کرده است. منظور من نه باشگاه خاصی بوده و نه جمع هزینه‌های یک ساله را مطرح کردم بلکه منظور من هزینه‌های چند ساله بوده است. کلمه هفت و هفتاد استعاره از تشابه 10 برابری بوده است. من به هیچ عنوان در مورد بدهی‌ها و هزینه‌های باشگاه پرسپولیس صحبت نکرده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)