یکشنبه 13 بهمن(23:00) 

مرجع خبری پرسپولیس : حسین كلانی: اخراج علی كریمی صد در صد غلط است

رئیس كمیته فنی و برنامه ریزی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: اگر كریمی حق انتقاد از باشگاه پرسپولیس را نداشته باشد پس چه كسی می تواند از این باشگاه انتقاد كند.

حسین كلانی بازیكن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره اخراج علی كریمی از باشگاه پرسپولیس گفت: این كار صد در صد غلط است نمی توان كسی را به علت انتقاد از عملكرد غلط اخراج كرد و اگر كریمی حق انتقاد از باشگاه پرسپولیس را نداشته باشد پس چه كسی می تواند از این باشگاه انتقاد كند ، بازیكنان تیم های دیگر ؟

رئیس كمیته فنی و برنامه ریزی باشگاه پرسپولیس تهران گفت : بازی دیروز اعصاب همه ما را به هم ریخت البته اعضای تیم مقصر نیستند ، شرایط كنونی حاكم بر باشگاه پرسپولیس باعث به وجود آمدن این وضع برای تیم شده است .

بازیكن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران افزود: شرایط به گونه ای شده است كه همه در باشگاه گرفتار شده اند و همه از جمله بازیكنان، كادر فنی و مدیریت باشگاه درباره این تیم بلاتكیلف هستند.

كلانی تصریح كرد :

 این احساس بلاتكلیفی در باشگاه پرسپولیس به همه ضربه زده است و می شود سال ها درباره این موضوع بحث كرد .

وی با بیان اینكه آب از سرچشمه برای پرسپولیس گل آلود شده است افزود : مسئولان باشگاه و سازمان تربیت بدنی باید این وضع را سامان دهند .

رئیس كمیته فنی و برنامه ریزی باشگاه پرسپولیس تهران با بیان اینكه با حضور سرمربی خارجی در فوتبال ایران مخالف است، به خصوصیات اخلاقی و فرهنگی ایران اشاره و تاكید كرد: وقتی یك مربی خارجی هدایت تیم ملی یا پرسپولیس را برعهده می گیرد نمی تواند با بازیكنان ارتباط برقرار كند و در نخستین گام شكست می خورد چون نمی تواند تیم را هدایت كند حتی اگر بزرگ ترین مربی جهان باشد .

بازیكن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواست آرامش را به بازیكنان و اردوی پرسپولیس بازگردانند و وضع كنونی باشگاه پرسپولیس را تغییر دهند .

حسین كلانی با بیان اینكه از سمت خود در باشگاه كنار خواهد رفت گفت : دیگر به عنوان رئیس كمیته فنی باشگاه كار نخواهم كرد ؛ باشگاه پرسپولیس را من به اتفاق چند نفر دیگر به وجود آورده ام و البته هر چه در زندگی به دست آورده ام از این باشگاه و طرفداران آن بوده است و همه زندگی من همین باشگاه است و پرسپولیس مثل بچه من است .

بازیكن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران افزود : كسانی كه هم اكنون در راس كار هستند این احساس را برای طرفداران پرسپولیس به وجود نیاورند كه قرار است پرسپولیس از بین برود ، وقتی تماشاگران در سرما و گرما برای تشویق به استادیوم می آیند اگر وضع كنونی ادامه پیدا كند دیگر به ورزشگاه نخواهند آمد .

بازیكن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینكه تنها سرمایه پرسپولیس هواداران آن هستند این باشگاه را از نظر مالی و امكانات بسیار فقیر دانست و گفت : باشگاه پرسپولیس ورزشگاه و یا سرمایه ای ندارد و اگر طرفداران آن هم از بین بروند این باشگاه نابود خواهد شد و دیگر چیزی از این باشگاه باقی نخواهد ماند .

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)