پرسپولیس نیوز : رئیس اسبق هیأت مدیره پرسپولیس گفت: قضاوت درباره عملکرد داور را به کارشناسان می‌سپاریم اما اخراج بازیکن، همراه اعلام پنالتی در دقایق ابتدایی بازی، شیرازه هر تیمی را از هم می‌پاشد، چه رسد به اینکه هر دو با هم اتفاق بیفتد.

من با دیدن این بازی دلم برای بازیکنان جوان و هواداران پرسپولیس سوخت چون پرسپولیس قربانی حاشیه‌ها شد.

حسین مالکی گفت: وقتی که بازی پرسپولیس وسپاهان را دیدم خیلی دلم گرفت. البته بازی این دو تیم با انگیزه، همیشه برایم جذاب بوده است اما این بار شرایط به گونه‌ای رقم خورد که دلم برای بازیکنان جوان و هواداران پرسپولیس سوخت. هر چند که همیشه برای تصمیم داوری احترام قائلم اما قضاوت این بازی پر مسئله و پر حاشیه را به عهده کارشناسان داوری باید گذاشت که انشاءا… پاسخ قانع کننده‌ای به هواداران میلیونی پرسپولیس بدهند.

وی ادامه داد: سخن دوستانه‌ای هم با آقایان علی کفاشیان و محمد نبی عزیز دارم. یادم هست در جلسه‌ای که خدمت این برادران داشتیم، دقیقا یکی از مسائل مورد بحث‌مان این بود که داوری بازی‌های پرسپولیس و استقلال با هر تیم دیگری، از حساسیت‌های خاصی برخوردار است و باید در انتخاب داور مسابقه تدبیر به خرج داد تا مشکلی بوجود نیاید.

رئیس پیشین هیأت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: نباید گذاشت تیم‌های بزرگی همچون پرسپولیس، قربانی حاشیه‌ها شوند که متاسفانه چنین شد. آن هم در شرایطی که دو تیم می‌توانستند بازی دلچسبی را ارائه دهند. در مسابقات مهم فوتبال در دنیا به ندرت اتفاق می‌افتد که همزمان پنالتی و اخراج صورت گیرد چون هر یک از این موارد در هر بازی آن هم در دقایق ابتدایی می‌تواند شیرازه تیم را بر هم بزند. چه برسد که تصمیم پنالتی و اخراج با هم گرفته شود. اگر در فوتبال‌مان این وضعیت ادامه پیدا کند همه چیز از دست می‌رود. در این بازی حساس آقای قهرمانی می‌توانست درایت بیشتری به خرج دهد تا چنین اتفاقی همزمان صورت نگیرد اما متاسفانه چنین نشد.

مالکی در پایان تصریح کرد: آفرین به همت و جسارت بازیکنان پرسپولیس که در همان ابتدای بازی، هم طعم تلخ پنالتی و هم طعم تلخ‌تر اخراج را چشیدند ولی با این وجود بازی را اداره کرده و سراپا هجومی عمل کردند وگرنه با آن پنالتی مشکوک و اخراج مشکوک‌تر شکست تیم از همان ابتدا رقم خورده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)