پرسپولیس نیوز : حسین ماهینی با 26 سالگی خداحافظی کرد و پا به 27 سالگی گذاشت به همین مناسبت چند دقیقه ای با او صحبت کردیم.

* کم کم داری پیر میشی!
بله دیگر ، 27 ساله شده ام . 26 سال  آمد و رفت و حالا بزرگ تر شده ام.

* تا به حال فکر می کنی به چند درصت از آرزوهایت رسیده ای؟
بدون تردید به 90 درصد آرزوهایم دست یافتم و فقط مانده 10 درصد پایانی.

* آن 10 درصد چیست؟
بازی در جام جهانی . این یک هدف بزرگ برای من بود و ان شاءالله به آن هم می رسم.

* یعنی فکر می کنی برای ایران در جام جهانی بازی خواهی کرد؟
تمام تلاشم همین است. می خواهم بروم و یکی از 11 بازیکن تیم ملی باشم. می دانم کارم بسیار سخت است اما برای رسیدن به این هدف از جانم مایه می گذارم.

* البته شاید در آن زمان کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی نباشد!
امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد . کی روش برای تیم ملی زحمات غیرقابل جبرانی کشید. او یک تیم خوب ساخت و ما را به جام جهانی برد. حالا حقش است که در جام جهانی برزیل هم سرمربی ایران باشد. از وقتی به ایران آمده تا به حال ، ببینید کیفیت بازی ملی ما چقدر فرق کرده. حتی وقتی هجومی بازی نمی کنیم هم می توانیم ببریم. اینها چیز کمی نیست چه در خط دفاع و چه در خط حمله عناصر خوبی داشتیم و برای تک تک دقایق بازی کی روش برنامه تعریف می کرد. حالا هم به عنوان تیم اول به جام جهانی رفته ایم و فکر می کنم باید هر طور شده کی روش را نگه داریم.

* زمانی که به جام جهانی صعود کردیم به نظر می رسید تیم ملی ستاره است نه اینکه بازیکن ستاره ای داشته باشیم ، آن یکدلی هم نمی تواند در جام جهانی به ما کمک کند؟
بله درست می گویید ولی در جام جهانی به مسائل مهم تری احتیاج داریم. کی روش آنقدر حرفه ای بود که توانست تیم ما را در بهترین حالت ممکن به جام جهانی ببرد. برای این مساله ما جدا از یکدلی گذشته به تمرکز و تمرین بیشتر هم احتیاج داریم. اردوهای خارجی ، بازی های تدارکاتی و… من امیدوارم شرایط به طور کلی تغییر کند.

* برگردیم به پرسپولیس اوضاع و شرایط را چطور می بینی؟
خدا را شکر رسیدیم به جایگاه دوم جدول و یک قدم مانده به صدر. می توانیم به زودی صدرنشین شویم و بعد از سال ها دل هواداران را شاد کنیم. این مسئله برای مان بسیار مهم است. در چنین روزهایی شرایط مان واقعا عالی است و مثل یک مدعی تمرین و بازی می کنیم.

* ابتدای فصل بسیار خوب جلو رفتی و با اینکه دو بازی نیمکت نشین بودی ، 3 پاس گل دادی ، نظرت در این مورد چیست؟
من فصل قبل با اینکه اوضاع و احوال پرسپولیس اصلا خوب نبود هم شرایط خوبی داشتم و جدا از گل هایی که زدم چندین بار پاس گل دادم. امسال هم همان رویه را در پیش گرفته ام و می خواهم به بهترین شکل ممکن بازی کنم. خدا هم خواست که پاس هایم منجر به گل شود. حالا باید این شرایط را ادامه دهم. در دفاع هم فکر نمی کنم مشکل خاصی داشته باشیم.

* برخی می گویند بعد از بازی با نفت تهران علی دایی از دستت ناراحت بود و به همین خاطر دو هفته نیمکت نشین شدی این مساله صحت دارد؟
نه به هیچ وجه ، من آدم دروغگویی نیستم . فقط این سوال را می پرسم که اگر دایی با من مشکل دارد چرا در ترکیب اصلی تیمش بازی می کنم؟ خدا را شکر رابطه من و علی آقا بسیار خوب است و حتی در زمان تمرین به من لطف دارد و با من شوخی می کند. به نظرتان اگر مشکلی بین مان بود علی آقا این گونه رفتار می کرد؟ اما در مورد نیمکت نشینی هم باید بگویم خدا شاهد است دو هفته مصدوم شدم می توانید از تیم پزشکی سوال کنید که مصدوم بودم یا نه ، متاسفانه در این مدت کمتر مصاحبه کرده ام ، برخی علیه من مطالب بدی نوشتند ولی هیچ واکنشی به آن نشان ندادم. ایرادی ندارد بگذارید بنویسند ، من هم خدایی دارم. فقط این را بدانید که با دایی کوچک ترین مشکلی ندارم.

* تیم دایی نسبت به تیم مانوئل ژوزه و یحیی گل محمدی دفاعی تر نیست؟
نه من اصلا این احساس را ندارم.

* بازی با سپاهان را چطور می بینی؟
بازی بسیار سختی داریم اگر امتیاز از دست بدهیم ، مطمئنا جایگاهی که ساختیم با خطر مواجه می شود. قطعا برای کسب برد به اصفهان سفر می کنیم و امیدوارم این بار بر خلاف دیدار با ذوب آهن ، سپاهان را شکست دهیم. هواداران بدانند از این بازی حتی تساوی هم نمی خواهیم ، تمام فکر و ذهن مان به پیروزی و کسب امتیاز است. همین!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)