پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم ملی فوتبال ایران یک باب منزل مسکونی در شهر زلزله زده شنبه دشتی وقف کرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های دشتی و تنگستان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و عضو تیم ملی ایران یک باب منزل مسکونی ویک قطعه زمین در شهر زلزله زده شنبه وقف کرد.

حسین اسماعیلی با تقدیر از حرکت بازیکن ملی پوش تیم ملی فوتبال ایران، اضافه کرد: ارزش ریالی این زمین و منزل 800 میلیون ریال است که توسط این بازیکن بوشهری وقف شد.

وی از اجرای طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد و ادامه داد: این طرح در شش امامزاده و بقاع متبرکه شهرستان‌های دشتی و تنگستان اجرا خواهد شد که شامل برنامه‌های همچون هفت سین قرآنی، ایجاد خیمه‌ها، ایستگاه مشاوره وقف و برنامه‌های فرهنگی است.

بازسازی 15 بقاع متبرکه در شهرستانهای دشتی و تنگستان 

اسماعیلی تصریح کرد: امامزاده سلطان پیر هاشم یکی از امامزاده‌هایی شهرستان دشتی است که روزانه بیش از 200 نفر از آنجا بازدید می کنند که نیاز مبرم به ساخت سرویس‌های بهداشتی و جاده آسفالت ورودی امامزده است که از خیرین درخواست می شوند در این زمینه همکاری کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون 15 بقاع متبرکه در شهرستان‌های دشتی و تنگستان  از محل کمک‌های مردمی در دست بازسازی است و از خیرین که تمایل به همکاری در این امر خیر دارند به این اداره مراجعه کنند.

اسماعیلی همچنین از درخواست ثبت صدور سند برای 100 مسجد وحسینیه خبر داد و عنوان کرد: این مساجد و حسینیه‌ها در شهرستان‌های دشتی و تنگستان هستند که تاکنون سند 20 حسینیه و مسجد صادر شده و بقیه آنها تا پایان سال آماده خواهد شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)